Veřená zakázka

Dodávka nábytku na míru, lavic a židlí do GVP

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Ostatní
CPV kódy:
39100000-3 - Nábytek
Popis:

Zadavatel informuje, že tato veřejná zakázka je rozdělena do dvou částí, a to: 1) Nábytek na míru 2) Lavice a židle Předmětem části jedna této veřejné zakázky je dodávka nábytku na míru v podobě dodání: závěsné prosklené vitríny, demonstračního stolu, skříně na schůdky, pultu se 2 umyvadly a odkládací sušící policí, skříně na pomůcky, demonstrační stolek mobilní, sestav pro terária, učitelská katedra, katedra, skříňové sestavy. Předmětem druhé části veřejné zakázky je dodávka lavic a židlí v podobě dodání: žákovských lavicí, žákovských židlí, židle ke katedře. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení. Vybraný účastník bude mít pro část 1 sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zadavateli či třetí osobě při výkonu své činnosti ve výši min. 400.000 Kč. Vybraný účastník je povinen předat zadavateli doklad o tomto pojištění nejpozději při podpisu kupní smlouvy. Pokud vybraný účastník neposkytne zadavateli součinnost dle předchozí věty, zadavatel s ním není povinen uzavřít smlouvu v rámci této veřejné zakázky. Vybraný účastník bude mít pro část 2 sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zadavateli či třetí osobě při výkonu své činnosti ve výši min. 150.000 Kč. Vybraný účastník je povinen předat zadavateli doklad o tomto pojištění nejpozději při podpisu kupní smlouvy. Pokud vybraný účastník neposkytne zadavateli součinnost dle předchozí věty, zadavatel s ním není povinen uzavřít smlouvu v rámci této veřejné zakázky. Bližší specifikace je uvedena v č.5 a v přílohách této zadávací dokumentace. Jedná se o minimální technické požadavky zadavatele. Zadavatel informuje, že účastníci řízení mohou svou nabídku podávat jak do části 1 nebo části 2, tak do obou částí veřejné zakázky zároveň. Zadavatel informuje, že účastníci řízení mohou podat pouze jednu nabídku. Zadavatel uvádí doplňující informace, a to, že v příloze č. 3 k zadávací dokumentaci je uvedena příloha s názvem _Technická studie_GVP.zip popisující kompletní rekonstrukci učeben, nicméně tato vyhlášená VZMR se týká pouze dodávky nábytku, který je specifikován v položkovém rozpočtu (součást přílohy 3 k zadávací dokumentaci) v excelovské tabulce. A technická studie je součástí zadávací dokumentace pouze pro lepší představu účastníkům z důvodu výkresů a vizualizace učeben a pro představu zamýšleného konečného výsledku učeben zadavatelem. Provedení stavebních prací a dodávky ICT techniky nejsou součástí této zakázky, jejich popis v dokumentu _Technická studie_GVP.zip slouží pouze pro ucelenou představu modernizace učebny.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    16.03.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    31.03.2023