Veřená zakázka

Dodávka kancelářského nábytku pro Pražskou konzervatoř

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Kancelářský
CPV kódy:
39130000-2 - Kancelářský nábytek
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka zcela nového, nepoužitého kancelářského nábytku pro Pražskou konzervatoř se sídlem na adrese „Na Rejdišti 1, Praha 1, Česká republika„ do budov užívaných Pražskou konzervatoří, do místností určených Zadavatelem v souladu s výzvou k cenové nabídce, případně zadávací dokumentací.

Výzva k zaslání cenové nabídky bude zaslána osloveným firmám pouze elektronicky formou mailu a zároveň bude uveřejněna na Profilu Zadavatele po celou dobu trvání lhůty pro podání nabídek, kde bude veřejně k dispozici případným dalším účastníkům výběrového řízení.

Specifikace veřejné zakázky:

Nábytek bude vyroben ve vysoké kvalitě s precizním provedením detailů nebo dodán od renomovaných výrobců na našem trhu.
Nábytek je navržen jako typový, materiál – laminotřískové desky.
Stoly – tloušťka pracovní desky 25 mm, ABS hrany.
Veškeré skříně, skříňky včetně zásuvek u kontejnerů - ABS hrany. Zásuvky u kontejnerů se zabudovanými zámky a 3 ks klíčů. Korpus tl. 18 mm, půda a dno korpusu oproti bokům - přesah 2 cm. Skříně budou stát na rektifikačních nohách.

Podrobnější vymezení předmětu veřejné zakázky dle jednotlivých položek, včetně technických podmínek v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v příloze č. 3 výzvy k zaslání cenové nabídky, která je její nedílnou součástí.

Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je také doprava na místo plnění určené Zadavatelem, sestavení nábytku, montáž, likvidace obalového materiálu a vykládka dodávky nábytku do určených místností, kterou zajistí vybraný dodavatel podle pokynů Zadavatele. Montáž není požadována u kancelářských židlí a křesel.

Předmět veřejné zakázky musí splňovat veškeré parametry uvedené Zadavatelem. V případě, že technická specifikace uchazečem nabízeného plnění nebude těmto minimálním technickým parametrům odpovídat, může být tento uchazeč ze zadávacího řízení vyloučen.

Plnění veřejné zakázky bude realizováno ode dne podpisu smlouvy na realizaci veřejné zakázky, a to dle realizace konkrétního plnění veřejné zakázky, nejdéle však do 28. 12. 2020.
Termín plnění veřejné zakázky je závazný, jeho překročení bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek.
Termín plnění bude v předložené cenové nabídce stanoven datem konkrétního dne, měsíce a roku, resp. vymezeným časovým intervalem. Doba zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a podepsáním příslušné smlouvy.

Místem plnění veřejné zakázky jsou vybrané místnosti určené Zadavatelem v budovách na adresách:
„Na Rejdišti 1, Praha 1„,
„Pálffyovský palác, Valdštejnská 158/14, Praha 1 – Malá Strana„
„Křižovnická 7, 110 00, Praha 1“


Odůvodnění veřejné zakázky
Kancelářský nábytek - skříně, stoly, židle a další kusy nábytku jsou ve špatném stavu. Není již možná oprava, mnohý nábytek je ještě z předrevolučního období. Hrozí též, že způsobí úraz žákům a zaměstnancům školy (vytrhané dveřní panty apod.). Mnohé kusy jsou již opotřebované natolik, že ztrácí svou funkčnost.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    27.10.2020
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.11.2020