Veřená zakázka

Dodávka interiéru kanceláře

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Jihomoravský kraj
Kategorie:
ITStavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Ostatní
IT ->  SW a Informační systémy Nábytek
Nábytek ->  Kancelářský
Nábytek ->  Ostatní Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
39113000-7 - Různá sedadla a židle,
39130000-2 - Kancelářský nábytek,
39131000-9 - Kancelářské police,
39132000-6 - Archivační systémy,
39133000-3 - Výstavní skříně,
39134000-0 - Počítačový nábytek,
39136000-4 - Věšáky a ramínka,
45421153-1 - Instalace a montáž vestavěného nábytku
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka interiéru kanceláře – ředitelny a sekretariátu vč. vybavení, na základě architektonického návrhu a vizualizace (viz příloha č. 1 a 2) v sídle podniku na adrese Veslařská 230, Brno, vč. montáže a instalace. Nábytek bude zhotoven z laminované dřevotřískové desky v barevných odstínech LTD K005 PW (Oyster Urban Oak) a U963 ST9 (Diamantově šedá) dle přiložené vizualizace (dále jen jako „předmět veřejné zakázky“).
Zadavatel uvádí, že autorem architektonického návrhu a vizualizace je společnost Dřevomonta, s.r.o., IČO 60702842, se sídlem Brněnská 454, 667 01 Židlochovice.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    22.09.2020
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    01.10.2020