Veřená zakázka
Dodávka HelpDesk vč. zajištění správy a podpory
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT,
IT -> SW a Informační systémy
CPV kódy:
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy
Popis:
Předmětem zakázky je dodání on-premise řešení HelpDesk a poskytnutí služeb souvisejících s jeho zprovozněním a provozem, tj. poskytnutí potřebných licenčních oprávnění, provedení implementace, systémové integrace, proškolení uživatelů, a dále zajišťování bezproblémového provozu systému HelpDesk vč. odstraňování chyb dle sjednaných parametrů servisní činnosti (dále „SLA“) a poskytování technické podpory po dobu 8 let.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:07.06.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:17.07.2023
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli