Veřená zakázka

Dodávka FVE pro společnost TAUBENHANSL s.r.o.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Plzeňský kraj
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
09331000-8 - Solární panely,
09332000-5 - Instalace a montáž solárních zařízení
Popis:

Identifikační údaje zadavatele:
Zadavatel: TAUBENHANSL s.r.o.
Sídlo: Masarykova 189, Malé Předměstí, 346 01 Horšovský Týn
IČ: 63508591
Zastoupený: Josef Taubenhansl, jednatel společnosti

Popis předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka a instalace střešního fotovoltaického systému - FVE - ve společnosti TAUBENHANSL s.r.o. Jedná se o střešní fotovoltaickou elektrárnu o výkonu 69.93 kWp, která bude sloužit účelu výroby elektrické energie se spotřebou v místě výroby a s přebytky dodávanými do elektrické sítě. Panely budou umístěny na lehké zátěžové konstrukci pod sklonem 15.

Dodávka bude realizována za využití monokrystalických panelů o jmenovitém výkonu 315 Wp. Tyto panely musí v každém případě splňovat následující technické podmínky:

• garantovaný lineární pokles výkonu v průběhu 25 let
• minimální účinnost panelů po 25 letech nesmí klesnout pod 80%
• maximální degradace za rok činí 0,8%

Dodávka bude technicky řešena tak, aby přetok do distribuční sítě nepřekročil 20% roční výroby celého FVE systému.

Součástí dodávky bude také vypracování dokumentace skutečného provedení a dále vypracování dokumentace pro ČEZ Distribuce, a. s. dle požadavků Smlouvy o připojení, která je Přílohou č. 5 Zadávací dokumentace.

Celý předmět plnění zakázky je blíže popsán v projektové dokumentaci, která je Přílohou č. 4 zadávací dokumentace.

Účastník ve své nabídce bude respektovat požadavky a podmínky uvedené ve Smlouvě o připojení do distribuční soustavy a všech dalších Přílohách Zadávací dokumentace.

Technický dozor u téže stavby nesmí provádět dodavatel ani osoba s ním propojená. To neplatí, pokud technický dozor provádí sám zadavatel.

Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázky.

Lhůta a místo pro podání nabídky:
Lhůta pro podání nabídek končí dne 4. 10. 2019 v 11:00 hod.
Adresa pro doručování nabídek je SVI AJAK services s.r.o., Palackého třída 283, 288 02 Nymburk.

Kontaktní osoba zadavatele, její telefon a e-mailová adresa:
Kontaktní osoby: Ing. Marek Koplík, Martina Györödiová
Telefon: +420 775 223 388, +420 603 755 201
E-mail: verejne.zakazky@sviajak.cz

Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

Nabídky se podávají v českém jazyce.

Dle §2 e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    04.10.2019