Veřená zakázka

Dodávka ERP a CRM systému

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy
Popis:

Předmětem této zakázky je dodávka ERP a CRM systému, včetně služeb implementace. Zadavatel v tomto výběrovém řízení neumožňuje rozdělení zakázky na části. Podrobná technická specifikace zakázky je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy k podání nabídek.
Předmět plnění zakázky zahrnuje:
Analýzu a návrh cílového řešení
• detailní procesní a datovou analýzu stávajícího fungování zadavatele s důrazem na propojení obchodních, výrobních, skladových a servisních procesů v jednom integrovaném prostředí
• návrh komplexní architektury ERP/CRM řešení včetně modulárního rozšíření na oblasti finančního řízení, řízení projektů, skladového hospodářství, výrobního plánování a řízení vztahů se zákazníky
• zpracování návrhu s důrazem na podporu vícejazyčného a víceměnového prostředí a plnou lokalizaci pro české legislativní požadavky
Dodávku a implementaci licencovaného ERP/CRM systému
• řešení musí být provozovatelné jak v cloudovém, tak on-premise režimu s možností hybridního nasazení
• systém musí podporovat modulární rozšiřitelnost a integraci minimálně prostřednictvím REST API a OData
• plná integrace s kancelářským balíkem, nástroji pro týmovou spolupráci a podnikovou analytiku
• možnost budoucího rozšíření o řízení servisních zásahů, výrobní řízení a pokročilé plánování projektů
• Poskytnutí testovacího prostředí pro představení systému a validace procesů
Migraci a integraci dat
• návrh a realizaci migračního procesu s důrazem na minimalizaci provozních výpadků
• převod historických dat včetně účetních záznamů, skladových pohybů a zákaznické historie
• vytvoření integrační vrstvy umožňující obousměrnou výměnu dat s externími systémy (např. e-shop, EDI komunikace, účetní systémy, DMS)
Parametrizaci a customizaci systému
• nastavení procesních workflow pro schvalování dokumentů a transakcí
• implementace role-based přístupových práv a víceúrovňového schvalování
• úprava uživatelských formulářů, pohledů a reportů dle potřeb zadavatele
• možnost nasazení vlastních rozšíření bez zásahu do jádra systému (extension model)
Pokročilou podporu rozhodování a reportingu
• integrované analytické nástroje s možností vizualizace dat a automatické aktualizace dashboardů
• možnost napojení na BI platformu podporující tvorbu interaktivních reportů z více datových zdrojů
Testování a optimalizaci
• provedení jednotkových, integračních a akceptačních testů
• dokumentace výsledků testování a provedení optimalizačních kroků před spuštěním
Školení a předání systému
• školení uživatelů pro jednotlivé role a procesy, včetně interaktivních manuálů a online nápovědy
• školení administrátorů pro správu a konfiguraci systému
• předání technické i uživatelské dokumentace v českém jazyce
Podpora při spuštění a následný servis
• zajištění technické asistence v období min. 90 dnů po spuštění
• poskytování záruční podpory a řešení incidentů po dobu 24 měsíců od spuštění
• nastavení a dokumentace zálohovacích a obnovovacích procesů

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    21.08.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    09.09.2025