Veřená zakázka

Dodávka celopodnikového informačního systému pro LOM PRAHA s.p.

Číslo ve věstníku:
493465
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
ITVzdělávání a konference
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy Opravy, revize a servis
CPV kódy:
48482000-0 - Balík programů pro business intelligence,
48600000-4 - Balík databázových a operačních programů,
48800000-6 - Informační systémy a servery,
72212000-4 - Programování aplikačního programového vybavení,
72240000-9 - Analýza systémů a programovací služby,
72253000-3 - Help desk a podpůrné služby,
72261000-2 - Podpora programového vybavení,
72262000-9 - Vývoj programového vybavení,
72263000-6 - Implementace programového vybavení,
72265000-0 - Konfigurace programového vybavení,
72266000-7 - Poradenství v oblasti programového vybavení,
72267000-4 - Údržba a opravy programového vybavení,
72316000-3 - Analýza dat,
80510000-2 - Odborná školení
Popis:

Pořízení komplexního celopodnikového informačního systému, který plnohodnotně nahradí současně používaný IS DIAMAK od společnosti DIATRYMA s.r.o. a zabezpečí zadavateli kompletní funkcionalitu v požadovaném rozsahu. IS bude pokrývat především tyto oblasti:
1. ekonomika (finance, účetnictví, strategické a finanční plánování, řízení cash-flow,…),
2. vnitropodnikové účetnictví (nedokončená výroba, režijní zakázky,…),
3. obchod (řízení vztahů se zákazníky, kontrakty, fakturace, expedice, marketing, monitoring stavu zakázek,…),
4. logistika – nákup (řízení vztahů s dodavateli, nákup, hodnocení dodavatelů,…),
5. logistika – skladování (příjem, vstupní kontrola, reklamace, skladové hospodářství, skladování cizích položek, vratné obaly,…),
6. majetek (hmotný a nehmotný majetek, přípravky, nářadí, plánování oprav a údržba majetku, investiční rozvoj,…),
7. doprava,
8. řízení projektů,
9. vývoj,
10. technická příprava výroby (technická příprava výroby, kalkulace nákladů a cen,…),
11. produkce (plánování potřeby materiálu, kapacitní plánování výroby, řízení výroby,…),
12. systém kvality, metrologie, kvalita a spolehlivost, vstupní, mezioperační a výstupní kontrola,…,
13. poprodejní aktivity, zákaznické reklamace,
14. business inteligence (interaktivní grafický přístup k datům, řešení analýz, sledování klíčových výkonnostních ukazatelů, controlling,…).

Předmětem veřejné zakázky je kromě samotné dodávky IS rovněž implementace včetně souvisejících činností, údržba a rozvoj IS po dobu 4 let od zahájení rutinního provozu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    05.11.2014
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    05.01.2015
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    05.01.2015