Veřená zakázka
Dodávka a montáž klimatizačních jednotek pro odd. 15A, 15B v PL Šternberk
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
Předmět plnění veřejné zakázky bude plněn na základě uzavřené kupní smlouvy, na jejímž základě budou dodány, namontovány a zprovozněny vnitřní a venkovní klimatizační jednotky dle podrobné technické specifikace, která je Přílohou č. 2 této ZD. Součástí plnění je doprava zařízení do místa plnění, zajištění jejich montáže a umístění v místě plnění, provedení nezbytných elektroinstalačních prací, uvedení zařízení do provozu, instruktáž personálu zadavatele k běžné obsluze a údržbě zařízení, revize, záruční servis. Předmětem plnění veřejné zakázky jsou zejména následující činnosti: A/ Dodávka a montáž klimatizačních jednotek „ Klimatizační jednotky na oddělení 15A“ V místnostech č. 1.55, 1.56, 1.57 budou osazeny vnitřní kazetové jednotky dle velikosti místností a odpovídající kapacitě chlazení, tak aby byla dodržena maximální vnitřní teplota 25° C. Tyto klimatizační jednotky budou dodány a namontovány ve stavebním objektu 17 oddělení 15A v počtu 3 ks. Ovládání jednotek musí být umístěné mimo izolační pokoje (chodba, velín). B/ Dodávka a montáž klimatizačních jednotek „ Klimatizační jednotky na oddělení 15B“ V místnostech č. 2.46, 2.47, 2.48 budou osazeny vnitřní kazetové jednotky dle velikosti místností a odpovídající kapacitě chlazení, tak aby byla dodržena maximální vnitřní teplota 25° C. Tyto klimatizační jednotky budou dodány a namontovány ve stavebním objektu 17 oddělení 15B v počtu 3 ks. Ovládání jednotek musí být umístěné mimo izolační pokoje (chodba, velín). Další požadavky zadavatele na plnění zakázky: V rámci plnění předmětu zakázky zadavatel dále požaduje: - provést průběžný úklid v okolních prostorách místa plnění, pokud dojde k jejich znečištění, - zajistit opatření proti pronikání prachu do vedlejších prostor (např. utěsnění dveří apod.) - provést závěrečný úklid po realizaci dodávky - provést odvoz odpadu vzniklého při realizaci dodávky a zajistit jeho ekologickou likvidaci v souladu s platnými předpisy a předat protokol o vyřazení a řádné likvidaci. V ceně nabízeného zboží jsou zahrnuty veškeré ostatní náklady specifikované v Příloze č. 2 této ZD a dále i náklady na dopravu předmětu koupě do sídla zadavatele, stejně tak všechny vedlejší náklady a poplatky související s plněním této VZ. Součástí dodávky zařízení je i dodání veškeré potřebné dokumentace k předmětu zakázky tj. zejména záruční list, prohlášení o shodě, návod na používání a údržbu v tištěné podobě, instruktáž personálu zadavatele podle jeho potřeb pro obsluhu a běžnou údržbu zařízení osobou autorizovanou výrobcem a protokolární odzkoušení zařízení spočívající v prověření všech funkcí zařízení v rozsahu pokynů stanovených výrobcem. Součástí dodání zařízení bude protokol o předání podepsaný zástupci smluvních stran. Záruční lhůta na zakoupené klimatizace je požadována v min. délce 24 měsíců ode dne převzetí zařízení. Po dobu záruky bude poskytován bezplatný servis a bude zajištěn bezchybný chod předmětu koupě. Dále záruční lhůtu v délce min. 24 měsíců zadavatel požaduje na ostatní práce (montáž, elektroinstalace, popř. stavební práce). Na nezáruční opravy zařízení provedené v době posledních 5 měsíců běhu záruky, dodavatel poskytne zadavateli záruku v délce 6 měsíců a dále dodavatel poskytne záruku vždy 24 měsíců na nově dodané díly a komponenty. Zadavatel požaduje, aby dodávané zařízení bylo nové, tj. nepoužívané, nepoškozené, nerepasované, odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům. Stáří dodávaných klimatizačních jednotek nesmí přesáhnout 1 rok počítáno od data montáže. Vybraný dodavatel je povinen doložit doklady prokazující tuto skutečnost nebo předložit o této skutečnosti prohlášení při dodání. Vybraný dodavatel zpracuje v rámci montáže) klimatizačních jednotek dokumentaci skutečného provedení (textový popis realizace a grafické znázornění situace – umístění vnitřní a venkovní jednotky, průběh potrubí, silových vedení apod.) a předá zadavateli 1 ks v tištěné podobě a 1 ks v digitální podobě ve formátu PDF nejpozději do 10 dnů od ukončení montáže) na adresu PL Šternberk, Olomoucká 1848/173, 785 01 Šternberk. Vybraný dodavatel se zavazuje provádět servis zařízení pouze osobami autorizovanými výrobcem. Veškerá plnění, ke kterým v rámci této veřejné zakázky dojde, musí odpovídat všem požadavkům obecně závazných právních předpisů, zejména Zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Vybraný dodavatel garantuje, že dodané zařízení bude mít po celou záruční dobu požadované vlastnosti a jakost. Případné reklamace budou řešeny provedením zápisu reklamačního protokolu písemně bez zbytečného odkladu, nejpozději do 48 hodin od zjištění vady. Servisní zásah bude zahájen na místě zadavatele do 48 hodin od oznámení vady a vada bude odstraněna nejpozději do 5 pracovních dnů od oznámení závady, pokud není nezbytné dodat náhradní díly ze zahraničí, těchto případech bude závada odstraněna v nejbližším možném termínu. Účastník ve své nabídce uvede technické parametry nabízeného předmětu zakázky a doplní toto do Přílohy č. 2 této ZD. Účastník v nabídce uvede své další nabízené služby či poradenství. Účastník v rámci podané nabídky předloží ocenění do Krycího listu - viz Příloha č. 1 této ZD. Podrobná technická specifikace předmětu zakázky s minimálními požadavky jsou uvedeny v Příloze č. 2 této ZD.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:03.07.2024
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:15.07.2024