Veřená zakázka

Dodávka a instalace systému bezkontaktní detekce průchodů pro městskou knihovnu Roztoky

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
IT
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy Bezpečnostní služby a zařízení pro zabezpečení
CPV kódy:
30200000-1 - Počítače,
35120000-1 - Dohlížecí a zabezpečovací systémy a zařízení,
48161000-4 - Systémy pro správu knihoven,
48800000-6 - Informační systémy a servery,
72268000-1 - Dodávka programového vybavení
Popis:

V rámci modernizace provozu městské knihovny v Roztokách u Prahy má zadavatel zájem o dodávku a instalaci systému umožňujícího zavedení bezobslužného půjčování a vracení knih. Principem by měla být bezkontaktní detekce průchodů čtenáře a jím vypůjčených (vrácených) knih dvěma (hlavní a zadní vchod do knihovny) kontrolními místy. Detekční zařízení v obou místech musí bezkontaktně detekovat průchod čtenářského průkazu a s ním pronášených knih. Zcela zásadní je bezpečná detekce vektoru pohybu při průchodu oběma zařízeními, tedy zda jsou knihy půjčovány nebo vraceny. Průchod knihy bez čtenářského průkazu by měl být detekován a vyvolat alarm. Součástí informace o průchodu pro software zadavatele bude časový údaj, číslo značky – identifikující procházejícího čtenáře a pronášené knihy. Systém může pracovat kupř. na principu RFID (radiofrekvenční identifikace).
Součástí zakázky je dodávka a instalace dvou obousměrných, detekčních bran pro bezkontaktní detekci a identifikaci procházejících tagů. Tvorba rozhraní pro datový export informace o průchodech do databáze knihovnického systému AKS KOHA a programové připojení stolní čtečky s napojením na uživatelskou stanici pro tvorbu (doplnění) číselníku knih a čtenářů proběhne mimo rámec této zakázky v režii zadavatele. Poslední požadovanou částí zakázky je dodávka cca 22 000 RFID etiket pro označení knih a cca 1800 plastových čtenářských karet. Požadované počty jsou minimálním požadovaným množství. Skutečně dodané množství záleží na velikosti případných standardních obchodních balení.
Zadavatel požaduje lhůtu pro uplatnění práva z vadného plnění na dodaný SW v délce minimálně 24 měsíců. Účastník může nabídnout lhůtu delší (maximálně však 84 měsíců), nikoliv však kratší. Lhůta začíná běžet v den následující po ukončení zkušebního provozu. Zkušební provoz je požadován v minimální délce 2 týdnů. Po dobu zkušebního provozu je dodavatel povinen k poskytnutí rychlé a pohotové podpory tak, aby v tomto období nebyl ohrožen plynulý provoz knihovny.
Součástí zakázky je též kompletní dokumentace k instalovanému systému, uživatelské návody, zevrubné vyškolení personálu, případné revize k dodanému elektrozařízení apod.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    29.06.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.07.2018