Veřená zakázka
Dodávka a instalace provozního souboru pro realizaci organizace návštěvnického a výstavního provozu Nové budovy Národního muzea. Vložená podlaha v sálech II.patra, stavební úpravy, žaluzie do výstavních sálů II.patra
Nábytek -> Ostatní Materiál, součástky a náhradní díly
44112220-6 - Falešné podlahy
Dodávka a montáž vložených technických podlah ve výstavních sálech II. patra Nové budovy Národního muzea v návaznosti na realizaci rekonstrukce elektroinstalací v dotčených prostorách, dále dodávka a montáž samočinných žaluzií a další interiérové úpravy a stavební přípomoci. Podrobnější specifikace je uvedena v následujících dokumentech: Příloha č. 4 – Smlouva č. 161294 o dílo části IV; Příloha č. 8 – Kontrolní seznam katalogových listů zařízení – části IV; Příloha č. 12 – Výkaz prvků a výměr / Cenová nabídka – části IV; Příloha č. 13 – Harmonogram postupu prací Příloha č. 14/4 – Projektová dokumentace „Interiérové řešení návštěvnického provozu NB NM“ – Ing. arch. Hynek Fetterle; projekt IV. – Vložená podlaha a žaluzie 2. NP a stavební úpravy Příloha č. 15 – Projektová dokumentace „Interiérové řešení návštěvnického provozu NB NM“ – RH elektroprojekt s.r.o. Přílohy informativního charakteru: Příloha č. 14/1 – Projektová dokumentace „Interiérové řešení návštěvnického provozu NB NM“ – Ing. arch. Hynek Fetterle; projekt I. – Turnikety (Příloha 14_1_PD_Turnikety.zip) Příloha č. 14/3 – Projektová dokumentace „Interiérové řešení návštěvnického provozu NB NM“ – Ing. arch. Hynek Fetterle; projekt III. – Info. systém – aktivní prvky a řídicí systém (Příloha 14_3_PD_aktivní prvky_architekt.zip) Příloha č. 16 – Odborné vyjádření NPÚ - Územního pracoviště v hlavním městě Praze k interiérovému řešení návštěvnického provozu Příloha č. 17 – Rozhodnutí MHMP OPP k interiérovému řešení návštěvnického provozu NB NM Příloha č. 18 – Závazné stanovisko HZS hl. m. Prahy k interiérovému řešení návštěvnického provozu NB NM. Dodavatelé jsou povinni respektovat a ve své nabídce zohlednit veškeré skutečnosti uvedené v této zadávací dokumentaci a jejích Přílohách a své nabídky podávat v rozsahu a intencích zde uvedených informací a dokladů. Předmět smlouvy je součástí celkové rekonstrukce sídla zadavatele, rozvržené do několika navzájem souvisejících částí. V této souvislosti dodavatel akcentuje skutečnost, že při realizaci i předmětu veřejné zakázky bude nutné postupovat na základě pokynů zadavatele a koordinovat plnění příslušné části předmětu veřejné zakázky s ostatními dodavateli realizujícími rekonstrukci sídla.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:04.04.2017
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:18.04.2017