Veřená zakázka

Dodávka a instalace nábytku pro nové třídy ZŠ Roztoky

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Kancelářský
Nábytek ->  Ostatní
CPV kódy:
39130000-2 - Kancelářský nábytek,
39160000-1 - Školní nábytek
Popis:

Město Roztoky řeší akutní nedostatek kapacity školních zařízení adaptací 2. NP objektu Havlíčkova 711 (v současnosti školní družina) a dvoupodlažní přístavbou k tomuto objektu. 1. NP přístavby představuje rozšíření plochy stávající školní jídelny a ve 2. NP jsou situovány dvě nové kmenové třídy. Popsané prostory jsou znázorněny půdorysnými plány přílohy č. 3a) a 3b) této zadávací dokumentace. Předmětem plnění zakázky je jednorázová dodávka a instalace nábytku pro výše popsané prostory. Přesný seznam a popis požadovaného nábytku je předmětem přílohy č. 4 této zadávací dokumentace. Jako věcné vyjádření požadavků na nábytek a jeho kvalitativní parametry byl použit veřejně dostupný katalog firmy Merkur interiér, s.r.o. (http://www.merkurinterier.cz/katalog/skolni-nabytek/). Zboží popsané v příloze č. 4 této dokumentace slouží pouze k instruktivním účelům a k popisu množstevních a kvalitativních požadavků zadavatele. Účastníku mohou nabídnout jiné, adekvátní řešení, při zachování požadovaných parametrů. Rozměrově se mohou nabízené předměty mírně lišit od požadovaných, musí však být možno je umístit do určených prostor MŠ. K tomuto účelu jsou přiloženy půdorysy vybavovaných prostor (příl. č. 3). Adaptace prostor školní družiny ve 2. NP stávajícího objektu by měla být dokončena do poloviny srpna 2018. Přístavba k objektu by pak měla být dokončena do poloviny března 2019. Po těchto termínech by měly následovat dodávky požadovaného nábytku. U výše popsaného nábytku je požadována dodávka do budovy školy, montáž a osazení na místo určení. Dodávka bude ukončena řádnou protokolární přejímkou s přezkoušením funkčnosti a kvality provedení. Součástí plnění zakázky je i případné zaškolení personálu a předání dokumentace.
Zadavatel požaduje lhůtu pro uplatnění práva z vadného plnění u dodaného zboží v délce minimálně 24 měsíců. Účastník může nabídnout lhůtu delší, nikoliv však kratší.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    13.04.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    09.05.2018