Veřená zakázka

Dodávka 7 ks germicidních lamp pro ÚP ČR, KrP pro hl. m. Prahu

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
31515000-9 - Ultrafialové lampy
Popis:

Dodávka 7 ks germicidních lamp na adresu Úřadu práce ČR – KrP pro hl. m. Prahu, Domažlická 11, 130 00 Praha 3. Charakteristika zboží: Germicidní lampa s nepřímým účinkem s kabelem ukončeným zástrčkou; napájení 230 V, 50 Hz; pro prostor cca 45-90 m3, efektivní oblast lampy cca 18-36 m2, umožňující přítomnost osob v místnosti v době jejího provozu (zařízení neohrožuje přítomné osoby); pojízdná (umístěná na pojízdném stojanu), pojízdný stojan je součástí dodávky a ceny; s počitadlem provozních hodin – životnost zářiče je minimálně 7000 hodin; radiační UV-C síla ve vzdálenosti z 1 m je max. 160 μW/cm2, monitorování životnosti výbojky, signalizace stavu výbojky a výzva k výměně výbojky; nízká provozní hlučnost - méně než 22 dB; příkon v aktivním režimu méně než 100 W; pohotovostní režim 921,55 W. Zboží bude řádně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy; zabalení a doprava zboží na adresu Úřadu práce ČR – KrP pro hl. m. Prahu, Domažlická 11, 130 00 Praha 3 jsou zahrnuty v celkové ceně. Dodavatel zajistí potvrzení o předání zboží kontaktní osobě na Úřadu práce na dodacím listě přiloženém k dodávce, či jiným prokazatelným způsobem. Dodání zboží je možné pouze v úředních hodinách a vždy pouze po předchozí dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Aktuální Úřední hodiny ÚP ČR: Po+St 8:00-12:00 h, 13:00-17:00 h; Út+Čt pouze pro objednané klienty po dohodě s příslušným pracovníkem. Platba na fakturu po dodání zboží. Potvrzený dodací list, popř. jinak doloženou informaci o předání je nutno přiložit k faktuře. Zboží je nutno dodat nejpozději do 4 týdnů od obdržení objednávky. Objednávka dle ust. § 2079 a násl., popř. § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění. Objednávku vytvoří sám zadavatel po vyhodnocení VZ. Nedílnou součástí nabídky je Příloha č. 1 výzvy, v níž dodavatel místopřísežně potvrdí, že jím nabízené zboží splňuje požadované parametry a rovněž do ní zboží v požadovaném členění nacení. Hodnocena bude celková cena za celou dodávku vč. DPH. Tato celková cena zahrnuje balné i dopravu na požadované dodací místo. Dodavatel dále předloží v nabídce výpis z obchodního rejstříku či jiné oprávnění k podnikání (stačí kopie), produktový list a EU prohlášení o shodě od výrobce. Tyto dokumenty budou předloženy v českém nebo slovenském jazyce. Bude vybrán dodavatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu za celou dodávku vč. DPH. Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit Dodavatele, který nepřiloží k nabídce vyplněnou Přílohu č. 1. Max. cena zakázky vč. balného a dopravy je 94 380 Kč vč. DPH (78 000 Kč bez DPH). Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Kontaktní osoby pro dotazy k této zakázce jsou Ing. Olga Borecká, tel. č. 950 178 895, nebo vedoucí oddělení správy majetku a investic Ing. Miroslav Němec, tel. č. 950 178 011.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.03.2021