Veřená zakázka
DODÁNÍ WIFI PŘÍSTUPOVÝCH BODŮ
IT -> HW a příslušenství
• Dodání PC součástí - 50 kusů WIFI Access Point C9120AXI-E a 50 kusů DNA licence Cisco AIR-DNA-E-3Y, pro zajištění konektivity útvarů Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy. • Dále viz příloha č. 1 -Technická specifikace, příloha č. 3 – Cenová tabulka, která obsahuje kontakt na oprávněnou osobu účastníka výběrového řízení a její součástí je podpis oprávněné osoby. Další požadavky zadavatele: • Poskytnutí záruční doby min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží zadavatelem, nestanoví-li výrobce vyšší. • Zadavatel si vyhrazuje právo žádat po vítězném účastníkovi možnost předložení originálních dokladů. • Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení. Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky: Po podpisu kupní smlouvy do 30 dnů ode dne obdržení písemné objednávky. Místo dodání / převzetí plnění: Dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněných záručních listů do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. Místo plnění: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy, OMTZ Bartolomějská 7/306, 110 00 Praha 1 Kontaktní osoba p. Bohumil Hejl; tel. 974 823 395; 731 553 185 Další požadavky zadavatele: • Předložení návrhu kupní smlouvy podepsaného statutárním orgánem společnosti, která bude obsahovat platební podmínky, požaduje zadavatel až po vybraném účastníkovi. • Zadavatel požaduje jednorázové plnění. • Dodávku pouze originálního materiálu, dle technické specifikace zadavatele, viz příloha č. 1. • Zadavatel požaduje dodržení typu požadovaného zboží dle přílohy č. 1 – Technická specifikace. • Všechny položky zboží musí být určeny pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka uvedená v příloze č. 1 Technická specifikace a podpora autorizovaného servisu. • Pro výrobky CISCO je požadováno dodání výhradně cestou autorizovaného prodejního kanálu pro ČR. • Zboží bude registrováno u společnosti CISCO na Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy, jako na koncového zákazníka, a to včetně software • Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. • Zadavatel si vyhrazuje právo žádat po vítězném účastníkovi možnost předložení originálních dokladů. • Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení. Dále viz přílohy č. 1 a č. 2.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:07.07.2025