Veřená zakázka

Dodání úklidových vozíků včetně příslušenství pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
39224000-8 - Kartáčnické výrobky různých typů
Popis:

Úklidové vozíky a úklidové pomůcky Specifikace úklidového vozíku: Vozík obsahuje: podvozek 2x17L, vodítko, 2x kbelík 17L, košík na vodítko + kbelík 6L, podpěra mopu, držák tyče, ždímač plochých mopů. š/v/h/ - 62x90x62cm Specifikace úklidových pomůcek vi přílohy č. 2 a 3 Výzvy k podání nabídek Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží zboží musí být určeno (schváleno) pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 3 výzvy cenová a specifikační tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - jednorázové dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Jaroslav Hájek OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel.: 974 823 434; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.10.2019