Veřená zakázka
Dodání stolních a nástěnných kalendářů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Spotřební materiál -> Kancelář
Položka Označení zboží Počet kusů 1 Kalendář stolní pracovní 2021 2 670 2 Kalendář 3 - měsíční pracovní 2021 650 Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku - dodání předmětu plnění ihned po obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2020 - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Pavla Moravcová, tečl.: 974 823 425; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr. cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:07.12.2020