Veřená zakázka

Dodání propagačních předmětů - vratné kelímky pro prezentační účely

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
79600000-0 - Nábor zaměstnanců
Popis:

Předmět plnění Vratné kelímky s klipem na zavěšení s grafickou úpravou (ve dvou grafických provedení), Vratný kelímek s klipem na zavěšení - objem kelímku 0,5 l - kelímek musí být odolný, hygienický, bezpečný a snadno nositelný - dvě grafická provedení - fotografie (motorka a loď), do kterých bude vloženo logo "Den s PČR", dále budou doplněny o povinné prvky dle grafického manuálu, na spodním lemu bude uvedeno Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy, telefonní číslo a email (na oddělení náboru a personální stabilizace) a oběma znaky. - Kontaktní osoba zadavatele pro grafický manuál: Bc. Martina Novotná, DiS. tel.: 703 823 840 e-mail: martina.novotná@pcr.cz Oddělení náboru a stabilizace OP Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Kongresová 1666/2 140 00 Praha 4 - celkový počet: 3000 ks (1500 ks jedna grafika a 1500 ks druhá grafika) - potisk: plnobarevný potisk CMYK Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení vizualizačního listu (fotografie) nabízeného zboží - na vyžádání zadavatele předložení vzorku - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 28 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 09. 05. 2023 - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Martina Novotná, DiS. tel.: 703 823 840 e-mail: martina.novotná@pcr.cz Oddělení náboru a stabilizace OP Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Kongresová 1666/2 140 00 Praha 4 - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    04.04.2023