Veřená zakázka

Dodání osobních taktických svítilen s LED čipem

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Energie
Energie ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronikaMateriál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
31521320-3 - Elektrické svítilny
Popis:

Předmět plnění Osobní taktická svítilna 80 kusů musí uživateli poskytovat dostatečný světelný tok a výkon pro řešení základních činností policistů, kteří vykonávají službu u útvarů s charakterem prvosledových hlídek a provádějí činnosti v zhoršených světelných podmínkách. Technický popis: • taktická duralová svítilna s výkonným LED čipem Cree o výkonu 3 W, • svítivost min. 120 lm, ideálně až 200 lm, • nerozbitné přední polykarbonátové sklíčko, • osvit objektu ostrým paprskem na vzdálenost cca 100 metrů, • tlakový vypínač umístěn v koncovce, • gumový kroužek na hlavici zabraňující kutálení svítilny po hladkém povrchu, • průměr hlavy: 33 mm • průměr těla: 27 mm (na rukojeti) • délka: 115 mm • hmotnost: 125 g (včetně baterií) • barva černá • vlhku odolné a nárazuvzdorné vzdorné duralové tělo, • napájení 3 ks alkalických baterií AAA, • nylonové pouzdro LHU černé barvy • Další požadavky • dodání svítilen včetně potřebného počtu baterií pro každý kus. • zadavatel požaduje předložení vzorku – 1 kus svítilny včetně baterií (zkušební) vzorek. • Termín předložení vzorku: 30. 05. 2022 v 10,00 hod. Místo a způsob předložení vzorku: Poštou doporučeně: ve dvou obalech, z nichž vnitřní bude označen razítkem firmy a názvem VZ MR „Dodání osobních taktických svítilen s LED čipem“ , a to na adresu zadavatele: Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy odbor veřejných zakázek P.O. BOX 122, 110 01 Praha 1 Upozornění: Při podání vzorku poštou se za datum doručení považuje okamžik převzetí zásilky zadavatelem (den, případně hodina převzetí poštovní zásilky se vzorkem na příslušné podávací poště zadavatele). Poštovní zásilky přebírá zadavatel na příslušné poště každý pracovní den v 08:00 hod.. Je tedy nutné, aby poštou podaný vzorek, byl na tuto poštu doručen nejpozději předchozí pracovní den před posledním dnem lhůty pro podání vzorku. Osobně: na pracoviště odboru veřejných zakázek v pracovní dny (od 08:00 – 13:00 hod.) na adrese: Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy odbor veřejných zakázek Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel. z vrátnice objektu: 823250 - 4,6 Při osobním předání požaduje zadavatel uložení vzorku v uzavřeném obalu označené razítkem firmy a názvem VZ MR: „Dodání osobních taktických svítilen s LED čipem“. Po ukončení výběrového řízení budou účastníci vyzváni k převzetí předložených vzorků. Vzorek předložený vybraným účastníkem bude použit jako referenční a bude započten do celkové dodávky. Shora uvedenému popisu plně odpovídá svítilna TREX 3 s 3 W LED čipem Cree, tím to typem svítilen jsou vybaveny výkonné útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, takže se jedná o doplnění (dokup) stávajícího počtu používaných svítilen. Z tohoto důvodu, je žádoucí, aby výstrojní vybavení policistů bylo jednotné. Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaného typu a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být nové, v originálním obalu a musí obsahovat návod na použití v českém jazyce, název a adresu autorizovaného servisního střediska v ČR. musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a podpora autorizovaného servisu v ČR, - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - Záruka min. 24 měsíců (neuvádí-li výrobce delší) ode dne dodání. Po uplynutí záruční doby se požaduje zajištění 24 měsíců pozáručního servisu. dodání předmětu plnění do 20 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněných záručních listů do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: JUDr. Daniel Křemen tel.: 974 823 393; 731 553 016 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz OMTZ odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    30.05.2022