Veřená zakázka

Dodání mikrovlnných trub pro vybavení pracovišť Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
39711362-4 - Mikrovlnné trouby
Popis:

Předmětem VZ MR je nákup 30-ti ks mikrovlnných trub. Technická specifikací: Volně stojící bílá mikrovlnná trouba s manuálním ovládáním • systém rovnoměrné distribuce mikrovln • příkon 1 200 W • objem 20 l • výkon ohřevu 700 W • 5 úrovní výkonu • Rozměry: 26 x 44 x 35,5 cm •• funkce rozmrazování, ohřívání, vaření BEZ GRILU • otevírání dvířek na stranu • Rozměry: 26 x 44 x 35,5 cm Další požadavky zadavatele: - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší -veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - jednorázové dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Monika Di Magio, referent majetkové správy OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, 110 01 Praha 1 e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz tel.: 974 823 448 - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    17.04.2020