Veřená zakázka

Dodání komerčních baterii (II)

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Energie
Energie ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronikaMateriál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
31400000-0 - Akumulátory, galvanické články a baterie
Popis:

1. Baterie alkalická AA - LR6 2 500 ks 1,5V velký rozsah provozních teplot (min. cca -20 až +54°C) alkalické baterie se zvýšeným výkonem určené pro náročnější přístroje (označované jako ULTIMATE) zaručená stálost (záruka proti „vytečení“ baterie, záruka pro případ poškození výrobku v důsledku „vytečení“ baterie) 2. Baterie alkalická AAA - LR03 2 500 ks 1,5V velký rozsah provozních teplot (min. cca -20 až +54°C) alkalické baterie se zvýšeným výkonem určené pro náročnější přístroje (označované jako ULTIMATE) zaručená stálost (záruka proti „vytečení“ baterie, záruka pro případ poškození výrobku v důsledku „vytečení“ baterie) 3. Baterie alkalická (destičková) 6LR61 – 9V 200 ks též označované jako 6LR22 4. Baterie lithiová knoflíková - CR2032 300 ks 3 V/ min. 210mAh 5. Baterie alkalická LR44 150 ks 1,5V/min. 145 mA • Pro všechny položky poptávaných typů baterií je požadována záruka pravosti označení výrobce (vyloučení „podvrhu“ zpravidla neidentifikovatelných asijských firem). • Alkalické baterie typů AA, AAA a 9V, tj. položky 1 -3, jsou požadovány se zvýšeným výkonem, určené pro náročné přístroje, které jsou označovány jako ULTRA POWER, ULTRA+, MAX TECH, EVOLTA, atd. • U všech typů baterií je požadována zaručená stálost, tedy záruka proti „vytečení“ baterie, záruka pro případ poškození výrobku v důsledku „vytečení“ baterie. • Pro všechny položky poptávaných typů baterií a akumulátorů je požadována doba expirace minimálně do měsíce června 2024. • Zadavatel poptávky požaduje od účastníka specifikační listy pro účely vyhodnocení veřejné zakázky pro následující položky poptávky: 1 a 2. • Zadavatel poptávky si zároveň vyhrazuje právo vyžádat si od účastníka specifikační listy rovněž od všech dalších položek poptávky, kromě výslovně požadovaných, pro účely vyhodnocení veřejné zakázky, uzná-li to za vhodné a nutné pro tyto účely. • Specifikačním listem je míněn dokument oficiálně a prokazatelně vydaný a potvrzený výrobcem daného typu nabízeného zboží, který uvádí detailní popis, jasné a přesné vymezení kvality, rozměrů, vlastností, vymezení funkčních podmínek, životnosti, chemického složení a tak podobně pro nabízené zboží. Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění včetně ihned po obdržení písemné objednávky nejpozději do 27. 12. 2021, dodání zboží v roce 2022 zadavatel nepřipouští. - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: JUDr. Daniel Křemen tel.: 974 823 393; 731 553 016 OMTZ odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    17.12.2021