Veřená zakázka

Dodání kamer do auta včetně příslušenství

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
32333200-8 - Videokamery
Popis:

Dodání kamer do auta včetně příslušenství pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy k zajištění úkolů na úseku bezpečnosti. • 20 ks auto-kamer do motorového vozidla dle technické specifikace, • 20 ks příslušenství ke kameře – sada pro trvalou montáž kamery do auta dle technické specifikace, • 1 ks držák auto kamery zn. NAVITEL pro zařízení R600/MSR700/R650 NV, • 1 ks Auto-nabíječka pro kamery Navitel. Dále viz příloha č. 1 -Technická specifikace, příloha č. příloha č. 2 - Cenová tabulka, která obsahuje kontakt na oprávněnou osobu účastníka výběrového řízení a její součástí je podpis oprávněné osoby. Termín plnění od - do: Co nejdříve po podpisu kupní smlouvy od obdržení písemné objednávky, nejpozději do 15. 12. 2024. Místo dodání / převzetí plnění: Dodání kompletní dodávky včetně daňového dokladu (faktury), seznamu výrobních čísel jednotlivých druhů zboží a vyplněných záručních listů provede zástupce dodavatele osobně do místa plnění. Místo plnění: sklad OMTZ odboru správy majetku, Bartolomějská 306/7, Praha 1 Kontaktní osoba: 1. Lukáš Dufek; tel. 974 823 381, 731 553 419, 2. Petr Hemmr, tel.: 974 823 382, 731 195 465. Další požadavky zadavatele: Předložení neověřených kopií: • výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, • dokladu o oprávnění k podnikání. • Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení. • Zadavatel nepřipouští částečné plnění. • Zadavatel požaduje záruční dobu minimálně 24 měsíců od data dodání, nestanoví-li výrobce vyšší. • Součástí nabídky musí být produktové listy nabízeného zboží. • Nabízené zboží musí minimálně odpovídat technické specifikaci uvedené v příloze č. 1. • Zadavatel požaduje zpětný odběr zboží po ukončení životnosti. • Zadavatel požaduje vyplnění Přílohy č. 2 Cenová tabulka, s uvedením kontaktní osoby a telefonického spojení, podpis oprávněné osoby účastníka výběrového řízení. • Dodání pouze originálního materiálu. • Zadavatel požaduje pro všechny položky zboží uživatelské prostředí a dokumentaci v českém jazyce. • Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. Způsob zpracování nabídkové ceny: • Veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH, viz příloha č. 2 Cenová tabulka. • Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny uvedené v nabídce účastníka pouze v odůvodněných případech (např. změna daňových předpisů – DPH). Požadavek na uvedení kontaktní osoby účastníka: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Požadovaný jazyk nabídky: Jazyk český Další požadavky na zpracování nabídky: Podáním nabídky dodavatel bere na vědomí, že zadavatel poté, co bude uzavřena smlouva s dodavatelem, který podal nejvhodnější nabídku, nebo poté, co bude výběrové řízení zrušeno, zveřejní na webových stránkách: https://nen.nipez.cz/profil/KRP zprávu o posouzení a hodnocení nabídek, jejíž součástí budou mimo jiné i identifikační údaje všech dodavatelů, kteří podali nabídku a informace o nabídkových cenách těchto účastníků a vyslovuje s výše uvedeným souhlas. Platební podmínky: 1. Platba bankovním převodem. 2. Splatnost faktury je stanovena na 21 kalendářních dnů. Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele ve prospěch dodavatele. Zálohy objednatel neposkytuje. Faktura musí obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednavatel má právo ji vrátit dodavateli k doplnění. Při vrácení faktury bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje lhůta splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. Společně s fakturou dodavatel dodá kopii objednatelem ověřeného soupisu provedených prací podepsanou pověřenými zástupci obou smluvních stran. Dnem uskutečněného zdanitelného plnění bude den ověření aktuálního soupisu provedených prací pověřeným zástupcem objednatele. Způsob zpracování nabídkové ceny: 1. Nabídková cena bude zpracována v Kč bez a včetně DPH, výše DPH bude uvedena v Kč a procentuálním vyjádření, viz příloha č. 2 Cenová tabulka. Zadávací řízení se řídí: § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, přičemž na zadávací řízení se neaplikují ustanovení tohoto zákona. Přílohy Příloha č. 1 - Technická specifikace Příloha č. 2 - Cenová tabulka

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    14.11.2024