Informace o zakázce

Základní údaje:
Název zakázky:

Dodání aku vrtaček Milwaukee včetně příslušenství pro potřeby OTO SKPV Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy


Kategorie

Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje

Lokalita:

Celá Česká republika

Popis:
Popis předmětu plnění: 4 kusy Aku vrtačka Milwaukee M12 FDD-402X Technická specifikace: - dvourychlostní kovová převodovka v kovové skříni - rozsah otáček 0-450 a 0-1700 ot. /min. - kroutící moment min 44 Nm - akumulátor min 4 Ah Li-ion - bezuhlíkový motor - ochrana proti přetížení (komunikace mezi, tlačítkem, baterií a motorem) - Led osvětlení - sklíčidlo rychloupínací celokovové 13 mm - pogumovaná rukojeť - ukazatel stavu nabití akumulátoru na stroji - transportní kufr - napájení 12V - přepínač funkcí (vrtání, utahovací moment) Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů (zadavatel nepřipouští alternativní plnění z důvodu zajištění kompatibility stávajícího akumulátorového programu) - pouze originální materiál - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 31. 08. 2019 - jednorázové dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Přihlašte se pro zobrazeni zadavacich podminek Chci pomoc se zpracováním nabídky
Termíny:

Lhůta pro podání nabídek do: 16.07.2019 (00:00)

Registrujte se ZDARMA
Přihlašte se nebo se registrujte a získejte ZDARMA přehled o aktuálních veřejných zakázkách. Vše na jednom místě.