Veřená zakázka
Docházkový systém
IT -> SW a Informační systémy Technologie, stroje, přístroje a elektronika,
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
Předmětem veřejné zakázky s názvem „Docházkový systém“ (dále jen „VZ“) je dodávka a implementace nového docházkového systému a po dokončení implementace poskytnutí podpory po dobu 15 let. Součástí dodávky je dodání přístupových čteček a docházkových terminálů. Bližší specifikace předmětu plnění VZ, podmínky a další požadavky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy (příloha č. 2 této zadávací dokumentace). Jde o komplexní SW, který zahrnuje několik klíčových modulů a funkcí zaměřených na efektivní správu pracovních procesů v organizaci. Tento SW se zaměřuje především na řízení pracovní doby zaměstnanců a optimalizaci procesů souvisejících s personálním a docházkovým managementem. Jednou z klíčových částí je docházkový systém, který umožní přesné sledování přítomnosti/nepřítomnosti zaměstnanců, a to včetně plánování dovolené. V systému bude možné digitálně zažádat o nepřítomnost (dovolenou, indispoziční volno, pracovní a služební volno, studijní volno aj.). Na uvedené žádosti bude navázáno schvalovací workflow k zajištění řízení pracovních absencí. Taktéž bude zahrnuta evidence služební a pracovní doby, včetně možnosti zobrazování nepřítomnosti kolegů a podřízených. V systému bude možné rovněž evidovat práci z domova. Dále bude software obsahovat možnost zadávání tuzemských i mezinárodních cestovních příkazů, které budou propojeny s ekonomickým informačním systémem. Pro zajištění hladkého chodu procesů bude v systému také možnost nastavit zástup dle zákonných povinností nebo preferencí konkrétního uživatele. Systém bude umožňovat přijímat výkazy externích pracovníků a tyto výkazy budou schvalovány jednotlivými vedoucími. Součástí zakázky je dodávka přístupových čteček průkazů zaměstnance, státního zaměstnance, externisty a návštěvy, umístěných na vstupech do budov Ministerstva průmyslu a obchodu. Dále dodávka docházkových terminálů, umístěné v jednotlivých patrech budov MPO, které budou umožňovat zobrazení nejčastějších typů nepřítomností, a každý uživatel si na nich bude moci zvolit důvod odchodu z budovy. Kromě toho bude zakázka zahrnovat nákup přístupových čteček a řídících jednotek pro vstup do zabezpečených (režimových) oblastí. Důležité informace týkající se pracovní doby a výkazů práce budou zobrazovány na Portálu zaměstnance, což umožní každému uživateli snadný přístup k relevantním údajům o své pracovní aktivitě, saldu odpracované doby a dalším důležitým informacím. V rámci systému bude rovněž možné tvořit přehledy a reporty. S ohledem na povahu dat uložených v systému bude kladen důraz na zajištění bezpečnosti (správa přístupů a rolí, logování aktivit, oddělení docházkového a přístupového systému z pohledu ochrany utajovaných informací apod.).
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:29.10.2024