Veřená zakázka

Dispečerský systém pro LF OU

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
32570000-9 - Komunikační zařízení
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka dispečerského systému, tedy simulovaného prostředí sestávajícího z potřebného HW, informačního systému operačního řízení ZZS, integrovaných prostředků radiové komunikace, telefonního systému a vybavení posádky pro Lékařskou fakultu Ostravské univerzity. Cílem je vytvořit pracoviště co nejvěrněji simulující činnosti operačního střediska vč. navázaných technologií a spolupráce s posádkou ZZS v terénu, tedy simulované pracoviště posádky dle specifikace uvedené v Příloze č. 1 této zadávací dokumentace v rámci projektu Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (dále jen „OP VVV“) s názvem Simulační centrum "Cvičná nemocnice" s reg. č. CZ.02.2.67/0.0/0.0/18_057/0013366.

Dodaný systém musí odpovídat přiložené specifikaci a musí podporovat veškeré procesy operačního řízení ZZS, stejně jako by šlo o systém pro ostrý provoz ZZS, jako je příjem tísňových výzev a datových zpráv, podporu odborné přednemocniční neodkladné péče, setkávacího systému, PPNP, TANR, TAPP, systém First responder v simulovaném režimu apod. Systém zdravotnické dokumentace (ZD) musí umět zpracovat položky minimálně v rozsahu uvedeném v Příloze č. 2 – Sdílené číselníky a přenášená data mezi systémem OŘ a ZD a sdílet uvedené číselníky.

Před předáním dispečerského systému proběhne testovací provoz v délce deseti pracovních dnů.

Účastník ve své nabídce předloží harmonogram realizace dodávky a zapojení předmětu plnění, kde budou definovány hlavní fáze realizace projektu, kritické milníky, odpovědné osoby, případně subjekty.

Součástí předmětu veřejné zakázky je doprava dispečerského systému na místo plnění vč. vykládky, manipulace, kompletní montáže a ustavení na místo určené zadavatelem, uvedení zařízení a všech jeho součástí do plnohodnotného provozu, zaškolení pověřených pracovníků, popis funkčnosti zařízení a systémů z pohledu uživatele tak, aby byl uživatel schopen práce s předmětem plnění (pokud je předmět plnění integrován s jiným systémem, bude dokumentace obsahovat i popis napojení předmětu plnění na další systém v rozsahu nezbytném z hlediska práce uživatele), popis předmětu plnění z hlediska jeho zapojení do stávající infrastruktury a informačního systému (rozhraní a služby) včetně popisu jeho správy a údržby a popis administrativních úloh a možných nastavení systému. Všechny uvedené doklady musí být v českém jazyce v tištěné nebo elektronické podobě.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    24.08.2021