Veřená zakázka

Digitální přepisy 35mm, 16mm, 9,5mm a 8mm filmů z filmového archivu VHÚ Praha

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
ITOstatní
IT ->  Ostatní
CPV kódy:
92112000-9 - Služby související s výrobou filmů a videa
Popis:

Předmětem výběrového řízení nazvaného „Digitální přepisy 35 mm, 16 mm filmů, 9,5 mm, 8 mm filmů“ je požadavek na provedení profesionálních přepisů 35 mm, 16 mm, 9,5 mm a 8 mm filmových kopií. Za profesionální přepis se považuje přepis na specializovaném pracovišti pomocí speciálního zařízení vyrobeného firmou, která se touto problematikou profesně zabývá. Přepisy na zařízeních vyrobených svépomocí nebo přepisy snímáním obrazu z plátna nebo matnice kamerou se za profesionální nepovažují. Dodavatel musí ve smyslu předmětu zakázky disponovat vhodným technickým zařízením pro přepis filmových materiálů a dle § 56 odst. 2 písm. c) ZVZ musí zadavateli dodat popis zařízení, na kterém bude přepis každého z požadovaných formátů provádět. Přepisovány budou standardní 35 mm, 16 mm, 9,5 mm a 8 mm filmové kopie a duplikační pozitivy na acetátové, nitrátové nebo polyesterové podložce, černobílé i barevné, zvukové i němé. U starších němých filmů 35 mm bez optické zvukové stopy je požadavkem přepis ve formátu plného zobrazení (bez ořezu obrazu). Pro účely všech přepisů je požadováno rozlišení HD 1920x1080 s datovým tokem 175 Mbit/s nebo 1440x1080 s datovým tokem 145 Mbit/s (podle poměru stran). Pro vybranou část materiálů 35 mm v rozsahu 5000 m navíc rozlišení 4K - 3840 × 2160p (750 Mbit/s ), resp.2880 x 2160p (580 Mbit/s) - podle poměru stran scanovaného materiálu. Poměr stran bude shodný s originálním filmovým pásem (většinou 4 : 3). Požadavkem je rovněž systém digitalizace „Frame Accurate“ s možností dopočtu (pull down). Výstupním formátem bude: Záznam v plné kvalitě (kodeky QT Apple ProRes 422 HQ nebo MXF DNxHD 185 či podobné). Záznam v náhledové kvalitě MPEG4/H.264. Součástí zakázky je i požadavek na případné drobné opravy filmového pásu a možnost provést při přepisu nezbytné korekce kontrastu, jasu a barvy a jejich vyrovnání – Color grading. Digitalizované filmové záznamy budou dodány na těchto nosičích: V HD a 4K kvalitě paralelně na odolných kovových externích discích HDD box USB 3.0. 3–4 TB (formát NTFS) a zálohovacích kazetách LTO 5 nebo LTO 6 (formát LTFS). V náhledovém rozlišení na odolných kovových externích discích HDD box USB 3.0., a to: 1x HDD bez TC v obraze a 1x HDD s TC v obraze (TC bude nasazen tak, že kód 00:00:00:01 bude odpovídat 1. obrazovému nebo zvukovému políčku filmu každého jednotlivého záznamu). Uchazeč musí také zajistit bezpečnou dopravu filmových materiálů do místa zpracování a zpět a dodání potřebných externích úložišť HDD a zálohovacích kazet LTO (jejich počet závisí na konečné velikosti digitálního záznamu). Celkem se jedná o profesionální přepis 50 000 metrů 35 mm filmů /z tohoto množství bude 5000 m i v rozlišení 4K/ (tj. 1 750 minut záznamu v HD a 175 minut ve 4K), 1 000 metrů 16 mm filmů (tj. cca 88 minut záznamu), 50 metrů 9,5 mm filmů (4 minuty záznamu) a 200 metrů 8 mm filmů (38 minut záznamu). Dohromady 1 880 minut záznamu v HD rozlišení a 175 minut v rozlišení 4K. Digitální přepisy historicky cenných filmových záznamů ze sbírky VHÚ Praha jsou nezbytnou podmínkou jejich badatelského zpřístupnění odborné i laické veřejnosti a také jejich využití při nejrůznějších výstavách a prezentacích, včetně další audiovizuální a filmové tvorby. Poddodavatelé z členských zemí EU nejsou vyloučeni. Věci určené k plnění předmětu veřejné zakázky - filmové materiály jsou sbírkovými předměty ve smyslu zákona č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Zadavatel neumožňuje při plnění zakázky vývoz sbírkových předmětů do zahraničí, protože není vydáno povolení Ministerstva kultury pro vývoz sbírkových předmětů do zahraničí (§11, zák. 122/2000). Přesná specifikace je uvedena v příloze této zadávací dokumentace. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Zadavatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení zadavateli. Zadavatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti provedené služby bude provedena na místě plnění při převzetí služby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 návrhu smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Požadavky na kvalifikaci - Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD). - Pojištění do výše 3,5 mil. Kč (pojistná smlouva pokrývající případné škody na majetku zadavatele), což účastník zadávacího řízení doloží kopií pojistné smlouvy nebo předloží čestné prohlášení dle § 86 odst. 2 zákona, že v případě získání zakázky předloží kopii pojistné smlouvy před podpisem smlouvy o dílo. - Popis zařízení, na kterém se bude přepis každého z požadovaných formátů provádět. Tento popis bude součástí nabídky. Jednotkové ceny vyplňte v příloze č. 2 návrhu Smlouvy o dílo „Závazná cenová nabídka“, která je přílohou této Výzvy. Do těchto cen zahrňte veškeré náklady spojené s plněním zakázky. Návrh smlouvy o dílo je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník zadávacího řízení doplnit a vrátit zpět jako přílohu. Účastník zadávacího řízení musí ve smyslu předmětu zakázky disponovat vhodným technickým zařízením pro přepis filmových materiálů a musí zadavateli dodat popis zařízení, na kterém bude přepis každého z požadovaných formátů provádět. Tento popis bude součástí nabídky. Přihlášením se do výběrového řízení účastník zadávacího řízení souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník vyplnit, podepsat a vrátit zpět jako přílohu. Součástí zadávací dokumentace je příloha „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní, podepíše a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že nabídková cena bude podepsána jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Účastník zadávacího řízení je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace účastníka zadávacího řízení požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od účastníka zadávacího řízení další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s účastníkem zadávacího řízení; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí v zadávacím řízení jdou k tíži účastníka zadávacího řízení, který podává nabídku.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.08.2021