Veřená zakázka
Digitalizace společnosti ARDEA-CZ s.r.o.
IT -> SW a Informační systémy
72265000-0 - Konfigurace programového vybavení,
72268000-1 - Dodávka programového vybavení,
72410000-7 - Poskytovatelé služeb,
72416000-9 - Poskytovatelé aplikačních služeb
1. Upgrade e-shopu www.ardea-cz:
Stávající e-shop je velmi pomalý, zastaralý a nesplňuje aktuální výkonnostní a funkční požadavky společnosti. Cílem je tedy implementovat nové e-shopové řešení, které bude rychlejší, lépe uzpůsobené k aktuálním požadavkům dnešní doby a bude nabízet více možností z pohledu analytiky, SEO a funkcionalit.
2. Konfigurátory
Aktuálně společnost disponuje jedním e-shopovým konfigurátorem, který se osvědčil jako velmi dobrá investice, která pomáhá zjednodušit a zefektivnit výběr zboží pro zákazníka a zároveň zefektivňuje činnost samotné společnosti ARDEA-CZ s.r.o. Zbytek produktů, u kterých by byl
konfigurátor též vhodný, aktuálně obsahuje pouze excelovský soubor, který si musí zákazník stáhnout, offline jej vyplnit a následně ho emailem poslat zpět a pracovník společnosti mu poté zašle
cenovou nabídku. Tento proces je velmi zdlouhavý jak pro společnost, tak pro zákazníka.
3. WMS
Implementace WMS systému bude jednou z nejvýznamnějších inovací z pohledu dopadu na digitalizaci a zefektivnění činnost společnosti ARDEA-CZ s.r.o. Díky WMS bude společnost schopna
optimalizovat proces expedování a naskladňování zásilek a díky tomu odbavit mnohem více zákazníků, než kolik jich stíhá aktuálně odbavit. Další výhodou bude, že v případě, kdy by společnost
chtěla zaměstnat nového skladníka, tak jeho zaučení nebude trvat několik let, ale nanejvýš měsíc, kdy ho bude schopna naučit pracovat s PDA čtečkou a jednotlivé procesy, jak balit dané zboží. Díky WMS
bude nový postup odbavování zásilek následující:
- Operátorka do PDA nahraje objednávky, které se budou v daný den expedovat.
- Skladník si zaktualizuje PDA a začne postupně dané objednávky odbavovat. Díky skladovým pozicím a optimalizované trase bude jeho postup rychlejší a méně chybový.
- Po zabalení zásilky v PDA si sám automaticky vytiskne počet štítků na dopravce podle toho, do kolika balíků danou objednávku zabalil, a štítky ihned nalepí na zabalené zboží.
- Následně skladník vystaví fakturu, anebo dodací list a pokračuje na další objednávku. Díky WMS společnost zefektivní svou činnost, což přinese časové úspory na jednotlivých úkonech či doptávání se a následné kontroly, které zboží odešlo, které ne, v kolika balících apod.
4. Vytěžování faktur skrze PDA
Nový digitalizovaný proces by měl inovovat, zjednodušit a zrychlit proces nahrávání faktur přijatých do Money S4. Díky tomu opět docílí časových úspor, které jinak ruční připisování faktur zabere. Další nespornou výhodou je i to, že společnost nebude muset všechny faktury tisknout z důvodu archivace, jelikož daný systém faktury uloží na cloudu a archivuje po dobu nezbytnou. Proces bude následující:
- faktura přijatá přijde na email faktury@ardea-cz.cz
- program bude automaticky propojen na email a danou fakturu si stáhne a nahraje do interního systému
- pověřená osoba zkontroluje fakturu a následně ji schválí a určí, do jaké skupiny faktura bude patřit (zda do zboží anebo provozních faktur)
- program fakturu archivuje a založí na serveru, kde se k ní bude moci dostat v případě potřeby
- po schválení program automaticky nahraje fakturu do správné skupiny ve fakturách přijatých v MoneyS4 a v případě, že se jedná o fakturu se zbožím, tak dané skladové položky spáruje se skladovými zásobami a zkontroluje, že cena je správná oproti interním ceníkům
- v posledním kroku program vyřídí objednávku vydanou, na základě které byla daná faktura vystavena.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:04.03.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.03.2025