Veřená zakázka

Defektace a servis kopírovacích zařízení

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytnutí služby, kterou se pro účely této VZMR rozumí provedení prohlídky kopírovacích zařízení, seřízení, vyčištění, specifikace případných závad s návrhem řešení a vystavení zápisů o prohlídce s cenovou kalkulací opravy jednotlivě na každé zařízení. Zápisy požaduje objednatel vystavit i v případě neopravitelnosti. Seznam kopírovacích zařízení je uveden v příloze č. 1. Poskytnutí služby bude uchazečem realizováno v souladu s podmínkami stanovenými v zadávacích podmínkách a v návrhu Smlouvy o poskytování služby. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je návrh smlouvy o poskytování služby, viz. příloha č. 2, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovného vložení do tržiště jako součást nabídky. Vyplněný a potvrzený návrh smlouvy je součástí nabídky uchazeče. Požadujeme: - aby uchazeč splňoval podmínky platného oprávnění podnikání k předmětu zakázky uvedenou v Živnostenském nebo Obchodním rejstříku; - žádné náklady, které uchazeč vynaložil na přípravu a podání nabídky, nebudou uhrazeny, veškeré tyto náklady ponese uchazeč; - uchazeč nabídkou podanou v tomto VŘ automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto VŘ - nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady poskytovatele spojené s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do tržiště a do návrhu smlouvy. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Dodavatel doloží níže uvedené kopie v elektronické podobě ve formátu nejlépe pdf: a) Oprávnění k podnikání - živnostenský list nebo koncesní listinu, popř. další jiný opravňující doklad nebo b) Výpis z obchodního rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, či jiné evidence,má-li v ní být dodavatel zapsán podle zvláštních právních předpisů. Nabídky budou hodnoceny na základě nejvýhodnějšího poměru ceny a kvality za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Po vyhlášení výsledku výběrového běží lhůta 3-pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    29.03.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    11.04.2018