Veřená zakázka
Defektace a servis kopírovacích zařízení
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytnutí služby, kterou se pro účely této VZMR rozumí provedení prohlídky kopírovacích zařízení, seřízení, vyčištění, specifikace případných závad s návrhem řešení a vystavení zápisů o prohlídce s cenovou kalkulací opravy jednotlivě na každé zařízení. Zápisy požaduje objednatel vystavit i v případě neopravitelnosti. Seznam kopírovacích zařízení je uveden v příloze č. 1. Poskytnutí služby bude uchazečem realizováno v souladu s podmínkami stanovenými v zadávacích podmínkách a v návrhu Smlouvy o poskytování služby. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je návrh smlouvy o poskytování služby, viz. příloha č. 2, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovného vložení do tržiště jako součást nabídky. Vyplněný a potvrzený návrh smlouvy je součástí nabídky uchazeče. Požadujeme: - aby uchazeč splňoval podmínky platného oprávnění podnikání k předmětu zakázky uvedenou v Živnostenském nebo Obchodním rejstříku; - žádné náklady, které uchazeč vynaložil na přípravu a podání nabídky, nebudou uhrazeny, veškeré tyto náklady ponese uchazeč; - uchazeč nabídkou podanou v tomto VŘ automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto VŘ - nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady poskytovatele spojené s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do tržiště a do návrhu smlouvy. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Dodavatel doloží níže uvedené kopie v elektronické podobě ve formátu nejlépe pdf: a) Oprávnění k podnikání - živnostenský list nebo koncesní listinu, popř. další jiný opravňující doklad nebo b) Výpis z obchodního rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, či jiné evidence,má-li v ní být dodavatel zapsán podle zvláštních právních předpisů. Nabídky budou hodnoceny na základě nejvýhodnějšího poměru ceny a kvality za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Po vyhlášení výsledku výběrového běží lhůta 3-pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:29.03.2018
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:11.04.2018