Veřená zakázka
Dálkový odečet dopravního značení pro autonomní vozidla pomocí technologie RFID
73000000-2 - Výzkum a vývoj a související služby,
79310000-0 - Průzkum trhu
Předmětem plnění zakázky je poskytování služeb v oblasti výzkumu a vývoje a poradenských služeb. Zakázka je rozdělena na 4 části. Zadavatel stanovuje, že každý účastník má právo přihlásit se na všechny části zakázky, případně na kteroukoli z částí zakázky samostatně. Zadavatel tedy umožňuje dílčí plnění.
Podmínky stanovené v této zadávací dokumentaci se vztahují pro všechny části zakázky, pokud není výslovně stanoveno jinak.
Cílem zakázky je zajištění odborných činností, kterými zadavatel nedisponuje, ale jsou klíčové pro úspěšné dokončení projektu a především pro úspěšné nasazení a zacílení produktu na trh. Zakázka je rozdělena na čtyři dílčí celky.
I. část - Monitoring vozidla
Cílem služby je zajištění monitoringu funkčního systému nasazeného v testovacím vozidle.
Na testování je vypracována metodika akceptačních testů a jednotlivé testovací polygony. Poptávaná služba zajišťuje jednak vizuální monitoring a záznam jednotlivých akceptačních testů, ale hlavně zajišťuje propojení získaných metadat z Modulu infrastruktury přenášeného do Modulu palubní vestavby. Veškeré události jsou potom musí být v systému auditovány pro vytváření dílčích reportů.
Předpokládáme ze Dodavatel v nabízené službě bude mít zahrnut i pronájem HW vybavení pro zajištění video záznamu a sběru metadat.
Podrobný popis předmětu plnění a technických podmínek je obsažen v podrobné technické specifikaci, která tvoří nedílnou součást této zadávací dokumentace jako její Příloha č. 1.
Předpokládaná náročnost této části je 40 MD (člověkodní).
II. část – Studie adaptace a komercionalizace HW řešení
Předmětem této části zakázky je služba spočívající v provedení studie zaměřené na podnikatelský záměr využití HW řešení, včetně doporučení následujícího postupu.
V současnosti existuje celá řada C-ITS technologií, které se ovšem oproti navrhovanému řešení výrazně liší, a to jak na úrovni technického řešení, tak především na technologii výměny informací a cenové dostupnosti. Služba tedy musí zahrnovat hloubkovou analýzu použitých HW komponent a jejich FW s důrazem na možný konflikt s existujícím konkurenčním řešením a doporučení dalšího postupu. Toto se týká také studie použitých frekvenčních pásem a jejich vazbu na Plán využití radiového spektra a Zákona o elektronických komunikacích daných zemí.
Dále musí studie zahrnovat návrh postupu komercionalizace s definicí priorit jednotlivých vertikál a segmentů trhu včetně podnikatelských záměrů.
Podrobný popis předmětu plnění a technických podmínek je obsažen v podrobné technické specifikaci, která tvoří nedílnou součást této zadávací dokumentace jako její Příloha č. 1.
Předpokládaná náročnost této části je 30 MD (člověkodní).
III. část – Analýza zahraničních trhů
Předmětem této části zakázky je služba spočívající v provedení studie zaměřená na soulad výstupů projektu se zahraničními cílovými trhy.
Jako součást studie je požadována i analýza legislativy jednotlivých zemí z pohledu zavádění povinných systému pro zvýšení bezpečnosti v dopravě a přípravu podmínek pro implementaci technologií autonomního řízení.
Podrobný popis předmětu plnění a technických podmínek je obsažen v podrobné technické specifikaci, která tvoří nedílnou součást této zadávací dokumentace jako její Příloha č. 1.
Předpokládaná náročnost této části je 15 MD (člověkodní).
IV. část – Testování SW/HW řešení
Předmětem této části zakázky je služba spočívající v zajištění funkčního testování a zjišťování míry úspěšnosti navrhovaného řešení dálkového odečtu.
Jedná se o službu externího testování vyvinutého hardwarového a softwarového vybavení včetně hloubkového penetračního testu kyberbezpečnosti výsledného HW a SW produktu.
Předpokladem je každodenní komunikace poskytovatele služby s vývojovým týmem a poskytování zpětné vazby, připomínek a chybových logů systému. Účelem první fáze testování je napomoci vývojovému týmu uvést prototyp do stavu, kdy bude připraven k testům v reálných podmínkách.
Druhá fáze testování zahrnuje testování v terénu a reálné dopravě s využitím vlastního vozidla. Účelem druhé fáze testování je poskytovat vývojovému týmu informace o úspěšnosti čtení dopravních značek a o dalších faktorech, jako je přesnost určení směru vozidla. Výsledkem druhé fáze testování je vypracování laboratorní zprávy, která bude zahrnovat statistické vyhodnocení úspěšnosti čtení a celkové činnosti systému.
Podrobný popis předmětu plnění a technických podmínek je obsažen v podrobné technické specifikaci, která tvoří nedílnou součást této zadávací dokumentace jako její Příloha č. 1.
Předpokládaná náročnost této části je 30 MD (člověkodní).
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:05.01.2023