Veřená zakázka

D0 Oprava AB vozovky v km 13,443 - 16,100 vpravo a vlevo, včetně připojovacího pruhu v km 16,28 - 18,44 vpravo a Přejezd SDP v km 16,160-16,290

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Předmětem zakázky je oprava AB vozovky dálnice D0 v km 13,443 - 16,100 vpravo a vlevo, včetně připojovacího pruhu v km 16,28 - 18,44 vpravo a Přejezd SDP v km 16,160-16,290. Celkový popis koncepce řešení stavby: V případě Stavby 1 se z koncepčního hlediska jedná o rekonstrukci vozovky obou jízdních pásů stávající dálnice. V případě Stavby 2 jde o fyzické rozšíření pravého jízdního pásu o 0,75m na celkovou šíři zpevnění 11,5 m, což umožní v případě potřeby např. při rekonstrukcích, vedení dopravy 2+2 jízdní pruhy. Stavba 1 řeší výměnu AB vozovky za CB na pravém i levém jízdním pásu od severního portálu Lochkovského tunelu až po MÚK Exit 16 – Slivenec, km 13,416 – 16,245. Závěry diagnostického průzkumu v tomto úseku: Vozovka vykazuje nehomogenní a místy sníženou únosnost zejména vlivem nižších modul pružnosti podkladní vrstvy. Lze konstatovat nedostatečné tloušťky hutněných asfaltových vrstev zejména s ohledem na skladbu konstrukce s nestmelenou podkladní vrstvou. Celková tloušťka konstrukce vozovky je dostatečná a měření únosnosti neprokázalo sníženou únosnost podloží. Z výše uvedených důvod se navrhuje oprava formou částečné rekonstrukce s pokládkou nové dostatečně únosné podkladní vrstvy a nového cementobetonového krytu tak, aby byla vybudována dostatečně únosná konstrukce vozovky pro dané dopravní zatížení podle TP170. Vzhledem k přítomnosti vrstvy štěrkopísku v podkladu se jako součást částečné rekonstrukce navrhuje také recyklace spodní podkladní vrstvy za studena na místech s cementem k vytvoření dostatečně únosného podkladu pro následnou pokládku konstrukčních vrstev. Stavba 2 řeší prodloužení připojovacího pruhu v MÚK Exit 16 – Slivenec ve směru D5, km 16,280 – 18,440, resp. rozšíření pravého jízdního na šířku zpevnění 11,5 m. Toto prodloužení usnadní připojování vozidel od Barrandova, kde je ve špičkových hodinách vysoká intenzita připojujících se vozidel, zvýší se tak bezpečnost dopravy v tomto úseku.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    21.07.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    04.10.2023