Veřená zakázka

Čištění bojových praporů a stuh

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Úklid
CPV kódy:
98310000-9 - Praní a čištění
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je služba: Čištění bojových praporů a stuh pro VÚ 6624 Bechyně. odstranění viditelných povrchových i již usazených nečistot (znečištění) a prachu, odstranění případných skvrn organického i anorganického původu na všech částech (segmentech) včetně lemů, švů a míst k uchycení. Materiál: satén, samet, ruční i strojové umělecké výšivky, výšivky státních symbolů a znaků 15.žp a 151.žp, lemy s vyobrazením státní trikolory, nitě bavlněné a syntetické, nitě syntetické s kovovými prvky. Foto praporů a stuh viz. příloha 3. Množství: 2 ks prapor rozměr: 100 x 100 cm 4 ks stuha rozměr: 3 ks 10 x 100 cm 1 ks 9 x 80 cm Z důvodu specifického materiálu požadujeme cenové nabídky pouze od společností s vyškolenými pracovníky pro mechanické a chemické čištění praporů a vlajek. V žádném případě nelze prapory prát v běžných průmyslových čistírnách. Zadavatel si vyhrazuje právo na doložení referencí z plnění podobných veřejných zakázek. Dopravu materiálu k dodavateli služby zabezpečí zadavatel vlastními silami. Zadavatel si ověří kvalifikaci uchazeče přes webový portál ARES. Poskytovatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena s DPH bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady poskytovatele s poskytnutím služby. Poskytovatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě poskytovatele nabízené ceny s DPH za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po uveřejnění „Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace“ na profilu zadavatele běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost podání stížnosti z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami. Po odeslání „Oznámení o výběru poskytovatele“ běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Návrh smlouvy musí obsahovat „Datum a místo podpisu“, razítko a podpis!!

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.07.2025