Veřená zakázka
Centrum sociální pomoci Litoměřice - rekonstrukce vodovodního řádu a kanalizace (Domov U Trati Litoměřice) - TDS
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Předmětem plnění je výkon technického dozoru stavebníka (dále jen TDS) na výše uvedené akci v rozsahu ode dne účinnosti smlouvy do dne převzetí dokončeného díla bez vad a nedodělků příkazcem od zhotovitele díla, jeho uvedení do provozu a předání uživateli, a zajištění kolaudačního souhlasu. Součástí předmětu plnění je dále technická a administrativní pomoc specifikovaná ve smluvních podmínkách. V rámci realizace akce bude řešena výměna kanalizačního řádu a vybudování nové vlastní vodovodní přípojky (v současnosti vedena z Městské nemocnice v Litoměřicích) včetně souvisejících úprav vnějších ploch. Předpoklad realizace projektových a stavebních prací je od 10/2021 – 12/2024. Předpokládané náklady stavebních prací činí 5 250 000,00 Kč bez DPH. Předpokládaná doba činnosti výkonu technického dozoru stavebníka je 381 hodin; předpokládaná doba činnosti v rámci technické a administrativní pomoci je 500 hodin; předpokládaná doba inženýrské činnosti – zajištění kolaudačního souhlasu v právní mo-ci je 49 hodin. Předpokládaná doba uvedených činností je pouze orientační a slouží pro účely stanove-ní nabídkové ceny. Předmětem plnění je dále technická a administrativní pomoc, a to: aktivní spolupráce s pověřeným pracovníkem KÚÚK; seznámení se s investičním záměrem akce, prohlídka místa plnění, zpracování pod-kladů pro zahájení výběrového nebo zadávacího řízení na zpracovatele projektové do-kumentace; v rámci zpracovávání projektové dokumentace spolupráce se zástupcem příspěvkové organizace a zpracovatelem projektové dokumentace v rozpracovanosti jednotlivých stupňů, tak i v závěru projektových prací projednání dle částí nebo jednotlivých sta-vebních objektů a profesí a odsouhlasení se zadavatelem a s p.o.; kontrola PD a kontrola souladu mezi technickými zprávami a soupisem prací, výka-zem výměr včetně zápisu o kontrole a zajištění případných úprav projektové doku-mentace v rámci reklamačního řízení se zpracovatelem projektové dokumentace; zpracování podkladů pro zahájení výběrového nebo zadávacího řízení na stavební práce a na koordinátora BOZP; účast na jednání komisí v rámci otevírání nabídek, hodnocení a posouzení nabídek v souladu s platnými pravidly pro zadávání veřejných zakázek kraje; kompletace všech podkladů (vícepráce, méněpráce, apod.) nutných k uzavření do-datků ke smlouvě. Rozsah výkonu TDS a povinnosti v rámci technické a administrativní pomoci jsou ob-sahem závazného textu smlouvy, který je přílohou výzvy k podání nabídky.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:21.07.2021
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:04.08.2021