Veřená zakázka

Centrální zajištění logistických služeb

Číslo ve věstníku:
495408
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální službyAuto-moto, doprava
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
Auto-moto, doprava ->  Přeprava a související služby
CPV kódy:
63110000-3 - Manipulace s nákladem,
63120000-6 - Provozování skladišť a skladů
Popis:

Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky (dále jen „veřejná zakázka“) je poskytování logistických služeb zadavateli spočívajících v převzetí spotřebního zdravotnického materiálu specifikovaného v příloze č. 1 zadávací dokumentace (Kategorie spotřebního zdravotnického materiálu) od jednotlivých dodavatelů, následné konsolidaci a kompletaci spotřebního zdravotnického materiálu v centrálním (konsignačním) skladu dodavatele a jeho následném dodání do míst a v množství určeném zadavatelem v jeho dílčích objednávkách. Má se přitom za to, že objednávka zadavatele na dodání spotřebního zdravotnického materiálu od zadavatelem určených dodavatelů, je vždy také objednávkou zadavatele na poskytnutí logistických služeb dodavatelem. Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky je současně vedení správy zásob spotřebního zdravotnického materiálu v centrálním (konsignačním) skladu provozovaném dodavatelem, a to dle jednotlivých kategorií spotřebního zdravotnického materiálu uvedených v příloze č. 1 zadávací dokumentace, se vstupem spotřebního zdravotnického materiálu od zadavatelem určených dodavatelů. Předmětem plnění veřejné zakázky je rovněž vedení a správa centrálního objednávkového a skladového informačního systému dodavatelem (dále jen „informační systém“). Za tímto účelem dodavatel zajistí veškerá potřebná licenční oprávnění k užívání informačního systému a poskytne je bezprostředně po uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky zadavateli a jednotlivým dodavatelům spotřebního zdravotnického materiálu. Předmětem plnění veřejné zakázky je současně zajištění a poskytnutí odpovídajícího hardwarového vybavení nezbytného k řádnému užívání informačního systému zadavatelem a jednotlivými dodavateli – tj. vlastního serveru dodavatele, který umožní chráněné datové propojení se serverem zadavatele. Dodavatel bude zároveň poskytovat po dobu trvání této smlouvy údržbu informačního systému včetně uvedeného hardwarového vybavení. Blíže v zadávací dokumentaci.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    09.10.2014
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.04.2015
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    03.04.2015