Veřená zakázka

Catering

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stravování a potraviny
CPV kódy:
55520000-1 - Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky je catering pouze v hlavní konferenční den na místě zasedání (Lobkowiczký palác) a na galavečeři (Anežský klášter). Hlavní konferenční den, tj. 12. 6. 2018 se uskuteční v Lobkowiczkém paláci, kde budou Zadavatelem pronajaty prostory ve dnech 11. - 12. 6. 2018 včetně potřebného zázemí pro přípravu cateringu s tím, že Lobkowiczký palác je exkluzivním dodavatelem teplého jídla. Pro plnění zakázky je tedy možno dodat catering složený z poddodávek jak v místě konání konferenčního dne, tak v místě konání galavečeře. Součástí hlavního konferenčního dne je galavečeře, která se uskuteční v Anežském klášteře. Dodavatel zajistí dne 12. 6. 2018: - Založení minerálních vod na jednací stoly s jejich průběžnou výměnou plus dodávka minerálních vod do tlumočnických kabin s jejich výměnou. - Mobiliář na catering a dekorace stolů (ubrusy, květiny, cedulky s názvy jídel v anglickém jazyce, atd.). - Pitný nealko režim pro každého delegáta (a tlumočníky) v průběhu celého dne zasedání 12. 6. 2018 v konferenčních prostorách a ve VIP saloncích UNWTO. - Coffee – break dopolední v cca 10:30 hod., slaný a sladký sortiment, prostory přiléhající k sálu konání konference, viditelně označené jako prostor pro občerstvení s kapacitou pro 100 osob. - Oběd v cca 12:30 hod. formou bufetu (teplého i studeného) pro 100 osob. Oběd bude v nabídnutém sortimentu dle volby dodavatele a musí obsahovat i vegetariánské a bezlepkové pokrmy. Stoly pro delegáty kulaté pro 6 - 8 osob. Budou umístěny v prostorách vyhrazených pouze pro delegace členských států a zástupce orgánů hostitelské země – odhad počtu osob cca 80, pro 6 – 8 VIP osob bude vyčleněn jeden hlavní stůl, viditelně označený jmenovkami. - Coffee – break odpolední v cca 14:30 hod., slaný a sladký sortiment, prostory přiléhající k sálu konání konference, viditelně označené jako prostor pro občerstvení s kapacitou pro 100 osob. - Galavečeře od 19:00 v prostorách Anežského kláštera – pro cca 100 delegátů. - Drobné občerstvení pro organizátory akce (max. 15 osob) – vody, káva, toasty, apod. Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 návrhu smlouvy, který je přílohou č. 1 této zadávací dokumentace. V rámci nabídky účastník navrhne servírované menu, které bude tvořit přílohu č. 3 návrhu smlouvy. Požadovaná hodnota cateringu v rámci tohoto menu: Pro 1 coffee break dopolední/osobu Pro 1 oběd/osobu Pro coffee break odpolední/osobu Pro 1 galadinner/osobu Pitný režim konferenčního dne/osobu Pitný režim galadinner/osobu Obsluha, květinová výzdoba, doprava, mobiliář, další nutné náklady Předpokládaný počet strávníků činí max. 100 osob, Zadavatel garantuje min. odběr položky ve výši 80 osob. Upřesnění počtu strávníků ze strany Zadavatele proběhne do konce května 2018.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    27.04.2018