Veřená zakázka

Bečov – Chodník ke hřbitovu

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Ústecký kraj
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je stavba chodníku ve východní části intravilánu obce Bečov, který bude spojovat stávající chodníky u bloků obytných objektů čp. 31, čp. 32 a s kostelem a následně se hřbitovem.
Trasa chodníku (část A) je od čp. 31 (blok 4) vedena místem přecházení přes obslužnou místní komunikaci – příjezd k čp. 32 (blok 3). V km 0,007.40 až do km 0,042.35 (část A) je veden podél jihozápadního okraje obslužné komunikace a spojovací místní komunikaci až k dalšímu místu pro přecházení přes tuto komunikaci, do prostoru trojúhelníkové zeleně jižně pod hospodářským objektem – statek st.p.č. 5. V tomto místě pro přecházení (část A) se připojuje i stávající chodník od obytného bloku 3 (čp. 32, st.p.č. 315).
Území zeleně (část B) je severně vymezeno křižovatkou místní komunikace – sběrná s místní komunikací směřující ke hřbitovu a následně do Bedřichova Světce jako krajská silnice III.třídy. Chodník (část B) je veden severně od místní komunikace v tomto trojúhelníkovém území severně s odstupem 0 - 12m od vozovky místní komunikace. Tato část B chodníku km 0,000.00 – 0,120.00 přechází před vjezdem do statku (východní roh hosp. objektu st.p.č.5) na opačnou stranu vozovky mk ke hřbitovu. Tím, že je vjezd do statku frekventovaný provozy zemědělských strojů, je chodník vhodnější umístit pravostranně – návazně na místní komunikaci ke hřbitovu. Místo pro přecházení na opačné straně (severozápadní okraj vozovky) je situováno mimo objekt st.p. č. 6, který je ve velmi špatném stavebním stavu a mohl by ohrožovat pěší provoz na chodníku.
Od tohoto místa přecházení, je chodník veden jako část C km 0,000.00 – 0,130.20. Tato část chodníku přímo napojí přilehlý obytný dům čp. 4 (st.p.č. 1), včetně shromažďovací plochy u tohoto domu. Před touto shromažďovací plochou v km 0,063.60 je řešeno místo pro přecházení k nástupnímu schodišti kostela na protější (levé) straně místní komunikace. Plocha před schodištěm kostela bude v rámci akce rovněž chodníkově upravena. Za shromažďovací plochou podél zdi (p.p.č. 2) je zúžené místo, které je na protější straně omezen zdí kostela. Zde je vozovka místní komunikace zúžena jen na 4,0m. Za uvedenou zdí p.p.č.2 bude chodník křížit výjezd z přilehlých pozemků (asfaltová cesta).
Za tímto výjezdem bude začínat část D. Trasa D je vedena s ohledem na křižovatku s T napojením boční místní komunikace (směr sever) a dále na nepřijatelné výškové poměry na protější straně místní komunikace a kraj. komunikace III. třídy do Bedřichova Světce, stále vedena pravostranně až do míst pravostranného křížení, které napojuje účelovou komunikaci k přilehlým pozemkům na této části trasy chodníku D. Při úpatí přilehlého pravostranného terénního svahu, bude v km 0,020.60 trasu křížit pravostranný výjezd z panelové komunikace. V km 0,126.77 je navrženo místo pro přecházení k levostranně umístěnému hřbitovu. Chodník na pravé straně bude tažen až křížení účelové komunikace. Od místa pro přecházení před hřbitovem km 0,133.40 je levostranně navržen konečný úsek chodníku (část D), který sestoupá po stávajícím svahu ke hřbitovní zdi a odtud podél zdi ke vstupní bráně na hřbitov. Bude tak možné zrušit stávající schodiště s přilehlou rampou a zajistit tak bezbariérový přístup. Území trasy chodníku část A, část B a úsek části C
v km 0,000.00 – 0,024.80 umožní podélné stoupání chodníku na hranici bezbariérového spádu 8% - 8,33%. V části C podélný spád přilehlé místní komunikace se však pohybuje na úrovni 9,5%, a to v km 0,024.80 – 0,062.30. Stísněný přilehlý prostor mk neumožní jiné vedení trasy chodníku, aby bylo docíleno normové hodnoty bezbariérové. Od místa pro přecházení ke kostelu na zbývající části C, umožňuje podélný spád mk ke hřbitovu 6,8% - 1,5% (stoupání). Část D umožňuje podélný spád přilehlé mk a návazné krajské silnice III.třídy stoupání první části v délce 34,0m 1,1% a v dalším úseku až k místu přecházení ke hřbitovu v klesání pod 1%. Max. sklon v poslední části D podél zdi hřbitova umožní stávající terén klesání v max. spádu 5%, resp. 1,8%. Bude tak překonán násev cca 80cm od krajské silnice III.třídy.

Zhotovitelem projektové dokumentace je:
REAL INVESTA spol. s r.o., sídlem M. Alše 2101, 434 01 Most, Ing. Jan Svitavský, autorizovaný inženýr pro pozemní stavby, ČAO 0400645.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    04.02.2020
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.02.2020