Veřená zakázka
Balicí a krájecí centrum - HRZ
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika,
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Elektronika
Správa a údržba, úklid -> Správa a údržba budov
45000000-7 - Stavební práce,
45300000-0 - Stavební montážní práce,
45311100-1 - Instalace a montáž elektrických rozvodů,
45311200-2 - Instalace a montáž elektrických zařízení,
45331000-6 - Instalace a montáž topení, větrání a klimatizace
Předmětem zakázky jsou stavební práce, dodávka a montáž technologie v rámci realizace projektu ”Vývoj a inovace postupů při krájení a balení masných výrobků“. Projekt je předkládán jako součást Žádosti o dotaci z PRV, v rámci Opatření 16. Spolupráce Podopatření 16.2 Podpora vývoje nových postupů a technologií Operace 16.2.2 Podpora vývoje nových produktů, postupů a technologií při zpracování zemědělských produktů a jejich uvádění na trh.
II. Podrobné požadavky zadavatele na předmět zakázky
Specifikace a rozsah předmětu plnění zakázky:
Dodávka a montáž kompletního zařízení pro úpravu vnitřního klimatu místností High risk zone, dále jen „HRZ“ bude provedena jako komplexní dodávka na klíč. Dále budou provedeny stěny a podhledy místností vlastní HRZ. Účinnost zařízení pro úpravu vnitřního klimatu místností HRZ musí účastník doložit dle ČSN-EN 14644-1:2015.
Podrobné zadání zakázky je uvedeno v samostatných přílohách zadávací dokumentace, kterou tvoří:
- Specifikace předmětu plnění k zakázce s výkresovou dokumentací (Příloha č. 2).
Účastník je povinen ve své nabídce popsat navrhované řešení plnění zakázky, ze kterého musí vyplývat, že nabízené plnění splňuje technické požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci (zejména v Příloze č. 2) a jakým způsobem.
Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:
Zahájení montáže v místě plnění předmětu zakázky: nejdříve 7. 1. 2019
Ukončení plnění předmětu zakázky: nejpozději 7. 5. 2019
Zadavatel předpokládá podepsání smlouvy do 10 dnů od oznámení o výsledku výběrového řízení.
Místo plnění předmětu zakázky:
Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s. v Kostelci na pozemcích parc. č.: st. 375, st. 405/2, 1588/3 k.ú.: Kostelec u Jihlavy.
Předpokládaná hodnota zakázky:
Předpokládaná hodnota zakázky činí 2 600 000,- EUR bez DPH.
Adresa profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kostelecke-uzeniny-a-s
Prohlídka místa plnění zakázky:
Prohlídka místa plnění zakázky je umožněna po dohodě s Kontaktní osobou.
Žádost o prohlídku staveniště je nutné zaslat e-mailem Kontaktní osobě. Zadavatel umožní prohlídku bez zbytečného odkladu.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:07.04.2018
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:07.05.2018