Veřená zakázka
Analytický systém pro energetický management včetně sběru dat
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem této veřejné zakázky je provedení díla „Analytický systém pro energetický management včetně sběru dat“ Specifikace předmětu plnění: Dodavatel zajistí: • podružné průběhové měření všech spotřebovávaných energií ve třech vybraných budovách, v pilotním rozsahu, • vzdálený přenos naměřených údajů prostřednictvím veřejné sítě internet, • dodávku a provoz informačního systému naměřených dat, který zajistí životní cyklus naměřených dat. Informační systém naměřených dat bude poskytován dodavatelem formou služby. Detailní požadavky na funkce informačního systému a měřicí infrastruktury jsou uvedeny v příloze č. 6 výzvy k podání nabídky – Technická specifikace. Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje: a) investiční část 1. zpracování technické dokumentace a implementačního plánu veřejné zakázky včetně harmonogramu realizace, 2. dodávka technického vybavení pro sběr dat včetně instalace do vybraných objektů v majetku zadavatele (viz Příloha č. 7 výzvy k podání nabídky – Popis současného stavu, kapitola 4 Objekty určené pro pilotní instalaci), včetně záruky po dobu 3 let, 3. přesný popis rozhraní jakým budou získaná data předávána do platformy PORTABO, 4. vytvoření webové aplikace pro přístup zadavatele k informačnímu systému naměřených dat, funkční požadavky na informační systém jsou v příloze č. 6 výzvy k podání nabídky – Technická specifikace, 5. zkušební provoz po dobu 1 měsíce, 6. zpracování bezpečnostní, provozní a uživatelské dokumentace včetně manuálů a její předání zadavateli, 7. přípravu a školení uživatelů na práci s informačním systémem naměřených dat, max. 5 osob zadavatele a terénních pracovníků, kteří se budou starat o chod měřicí infrastruktury. b) provozní část 1. poskytování webové aplikace pro uživatele zadavatele (administrátoři a klíčoví uživatelé) a pro uživatele zřizovaných organizací zadavatele, a to včetně údržby a podpory, uvedené v příloze č. 6 Technická specifikace, 2. zajištění provozu a komunikace technického vybavení měření a sběru dat v jednotlivých objektech pomocí internetové konektivity příslušné příspěvkové organizace v místě plnění, 3. poskytování poradenské a konzultační činnosti, metodické podpory, technické podpory a dalších forem podpory, které vyplynou z provozu předmětu veřejné zakázky. Součástí provozní podpory bude 30 hodin ročně typu vývoj (vývoj, školení nad rámec). Po vyčerpání 30 hodin ročně v rámci provozní podpory bude další provozní podpora čerpána na základě samostatných objednávek, 4. zajištění systému služby helpdesk pro poskytování poradenské a konzultační činnosti, metodické a technické podpory a dalších forem podpory včetně zajištění změn formou update/upgrade po dobu údržby a podpory. Služba helpdesk bude zajištěna formou elektronického a telefonního kontaktu v pracovních dnech v době mezi 9:00 a 15:00 hod., 5. zajištění servisní a provozní podpory na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 3 měsíce. Výpovědní lhůta začíná běžet první den kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:01.06.2020
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:30.06.2020