Veřená zakázka

AHNM/OLogZ – Nákup služby – servisní práce, údržba a opravy vozidel zn. UAZ

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Auto-moto, doprava
Auto-moto, doprava ->  Servisní služby Opravy, revize a servis
Dopravní prostředky ->  Osobní
CPV kódy:
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby,
50110000-9 - Opravy a údržba motorových vozidel a příslušenství k nim,
50112000-3 - Opravy a údržba automobilů,
50116000-1 - Opravy a údržba jednotlivých částí vozidel
Popis:

- nákup služby servisní práce, údržba a opravy vozidel zn. UAZ, která jsou vedena v evidenci AHNM, na základě zpracované cenové nabídky uvedené v Příloze č.1 –„Souhrnná cenová nabídka k VZMR – servisní práce, údržba a opravy vozidel zn. UAZ“, která bude přílohou č.1 k uzavřené smlouvě; - dodavatel dodá v rámci servisní činnosti originální nebo kvalitativně rovnocenné náhradní díly na vozidla, jež splňují požadavky výrobce na vozidla zn. UAZ. Lze používat pouze nové, nepoužité, nerepasované náhradní díly, účtované za cenu uvedenou ve své cenové nabídce, nebo v místě a čase obvyklou. Dodavatel na výzvu objednatele doloží pořízení dílu; (viz SML = zahrnuto ve smlouvě) - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele; (viz SML) - měrné jednotky za požadované služby – hodina, úkon, kus; - s vybraným dodavatelem bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; - dodavatel zajistí ekologickou likvidaci dílů a materiálu na své náklady, přičemž zápis o této likvidaci vždy uvede na faktuře jednotlivé služby; (viz SML) - zadávající požaduje uzavření smlouvy v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Zadávající podepisuje smlouvu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15); - podepsání smlouvy ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech; - z důvodu úspor provozních nákladů zadávající požaduje, aby provozovna dodavatele, nebo jeho poddodavatele, byla u místěna na území jednoho z následujících krajů ČR – Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Pardubický kraj, Jihočeský kraj, Středočeský kraj nebo Hlavní město Praha; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z celé ČR s omezením místa provozovny (servis) jako místo provádění služby, na území jednoho z následujících krajů - Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Pardubický kraj, Jihočeský kraj, Středočeský kraj nebo Hlavní město Praha

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    20.03.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    05.04.2018