Veřená zakázka

AHNM/OLogZ – Nákup služby - revize, kontroly a ověření elektrických spotřebičů u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v krajích Jihomoravský, Zlínský, Olomoucký, Moravskoslezský a v kraji Vysočina.

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství
Popis:

Nákup služby: - revize a kontroly elektrických spotřebičů během jejich používání dle ČSN 331600 ed.2 pojednávající o nepřipevněných spotřebičích držených v ruce (zahrnuje i elektrické ruční nářadí) a ostatních nepřipevněných spotřebičích a elektrických kontrol a zkoušek svářeček dle ČSN EN 60974-4 ed.2 kontroly a zkoušky svářeček; viz.SMLOUVA čl. II odst. 2 - ověřování elektrické bezpečnosti pracovního stroje dle NV č.378/2001 Sb., kterým se stanoví bližší požadavky na bezpečný provoz a používání strojů, technických zařízení, přístrojů a nářadí; viz.SMLOUVA čl. II odst. 2 - dodavatel po ukončení revize provede záznam do „Karty revizí elektrického spotřebiče nebo prodlužovacího přívodu“ podle ČSN 331600 ed. 2.; viz.SMLOUVA čl. II odst. 3 Dodavatel předá, po provedení revize pověřeným osobám dle bodu 6.4., tyto dokumenty: • „Zpráva o ověření elektrické bezpečnosti svařovacího stroje“ podle ČSN EN 60 97-4 ed.2 a NV č.378/2001 § 4 • „Ověření elektrického zařízení pracovního stroje“ podle NV č. 378/2001 § 4 a ČSN EN 60 204-1 ed.2; SMLOUVA čl. II odst. 4 Výše uvedené služby budou prováděny u AHNM pracoviště Brno, Olomouc a 12-ti správ provozních středisek rozmístěných v krajích Vysočina, Jihomoravský, Zlínský, Olomoucký a Moravskoslezský; SMLOUVA čl. I odst. 2 - seznam a rozmístění elektrických spotřebičů a zařízení je uveden v Příloze č.1 – „Cenová nabídka – revize elektrických spotřebičů a zařízení“, která bude přílohou ke smlouvě s vybraným dodavatelem; viz. SMLOUVA čl. IV odst. 1 - plnění rámcové dohody (smlouvy) bude pobíhat na základě dílčích objednávek objednavatele v průběhu trvání platnosti rámcové dohody; viz. SMLOUVA čl. II odst. 5 - měrné jednotky za požadované služby – hodina, náhradní díly – kus; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena víceletá rámcová dohoda za poskytování služby; - platnost rámcové dohody bude od podpisu rámcové dohody do 31. prosince 2025 nebo do vyčerpání maximálního rámce rámcové dohody; SMLOUVA čl. IV odst. 3

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    11.09.2023