Veřená zakázka
AHNM/OLogZ - Nákup služby - kontroly, přezkoušení, opravy a likvidace hasicích přístrojů pro AHNM v sedmnácti místech poskytování služby v regionální působnosti AHNM Praha, rozmístěných v souladu s přílohou č. 2.
- provádění kontrol, přezkoušení a oprav ručních a pojízdných hasicích přístrojů a jejich případná likvidaci, na základě zpracované cenové nabídky uvedené v příloze č. 1 –„Cenová nabídka“, a to v místech soustředění přístrojů uvedených v příloze č. 2 – Rozmístění hasicích přístrojů; (viz Rámcová dohoda (dále jen "RD") čl. II odst. 1) - zjištění závady, odstranění zjištěné závady, včetně provedení revize tlakové nádoby, která má prošlou dobu poslední zkoušky, odvoz hasicích přístrojů (dále jen „HP“) k opravě, popř. k tlakové zkoušce a dovoz opravených HP na určené místo na vlastní náklady a vlastními dopravními prostředky; (viz RD čl. II odst. 2) - označení provedené kontroly na HP (jméno a číslo kontrolora, datum kontroly a datum příští kontroly, datum periodické zkoušky a datum příští periodické zkoušky); (viz RD čl. II odst. 2) - odvoz neopravitelných nebo vyřazených HP k ekologické likvidaci dle platné legislativy; (viz RD čl. II odst. 2) - provádění periodické zkoušky a revizí určených tlakových zařízení dodavatelským způsobem na základě sdělení vystaveného Ministerstvem obrany – Odbor ochrany územních zájmů a státního dozoru, oddělení státního dozoru; (viz RD čl. II odst. 2) - vystavení revizní zprávy, ve které budou uvedeny jednotlivé HP podle výrobního čísla, typu, atd. v souladu se zákonem č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, v platném znění a vyhláškou č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci), v platném znění, a uvedením počtu HP určených k opravě nebo likvidaci, vystavení protokolu o provedení opravy HP s rozpisem použitých náhradních dílů a provedení tlakové zkoušky a zápisu o likvidaci HP s prošlou životností, vše ve dvou výtiscích; (viz RD čl. II odst. 2) - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání smlouvy; (viz RD čl. II odst. 3) - číslo smlouvy: 6440-Log1-2024-232 (viz RD název) - účinnost smlouvy bude od jejího uveřejnění v Registru smluv (viz RD čl. XII odst. 8) - platnost smlouvy bude od jejího oboustranného podpisu, účinnost od uveřejnění v Registru smluv do 31. 8. 2026 nebo do vyčerpání maximálního rámce Rámcové dohody, pokud k tomu dojde dříve. (viz RD čl. IV odst. 3, čl. XII odst. 8) - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:08.08.2024