Veřená zakázka

AHNM/OLogZ – Nákup služby kontroly, přezkoušení, opravy a likvidace hasicích přístrojů pro AHNM v regionu Prahy a třinácti provozních středisek rozmístěných v krajích Středočeský, Karlovarský, Ústecký, Plzeňský a ve městě Strakonice.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50413200-5 - Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Popis:

- provedení kontroly, přezkoušení a opravy ručních a pojízdných hasicích přístrojů a jejich případnou likvidaci, na základě zpracované cenové nabídky uvedené v příloze č. 1 –„Cenová nabídka“, a to v místech soustředění přístrojů uvedených v příloze č. 2 – Rozmístění hasicích přístrojů; - zjištění závady, odstranění zjištěné závady, včetně provedení revize tlakové nádoby, která má prošlou dobu poslední zkoušky, odvoz hasicích přístrojů (dále jen „HP“) k opravě, popř. k tlakové zkoušce a dovoz opravených HP na určené místo na vlastní náklady a vlastními dopravním prostředky; - označení provedené kontroly na HP (jméno a číslo kontrolora, datum kontroly a datum příští kontroly, datum periodické zkoušky a datum příští periodické zkoušky); - odvoz neopravitelných nebo vyřazených HP k ekologické likvidaci; - provedení periodické zkoušky určených tlakových zařízení dodavatelským způsobem na základě oprávnění vystavené Úřadem státního odborného dozoru MO; - vystavení revizní zprávy, ve které budou uvedeny jednotlivé HP podle výrobního čísla, typu, atd. v souladu se zákonem a vyhláškou a uvedením počtu HP určených k opravě nebo likvidaci, vystavení protokolu o provedení opravy HP s rozpisem použitých náhradních dílů a provedení tlakové zkoušky a zápisu o likvidaci HP s prošlou životností, vše ve dvou výtiscích; - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti smlouvy; - měrné jednotky za požadované služby – kusy; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Dle Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) č.910/2014 musí od 20.9.2018 všichni veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty pouze kvalifikovaným elektronickým podpisem, to znamená, že kvalifikovaný certifikát musí být uložený v kvalifikovaném prostředku pro vytváření elektronických podpisů; - zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15); - podepsání dohody ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR; - nabídku může podat dodavatel z kteréhokoliv státu v Evropské unii za podmínky registrace v NEN, za podmínek stanovených v NEN a podmínek uvedených v tomto výběrovém řízení (zejména podání nabídky v českém jazyce, podepsaná smlouva a nabídka v CZK, tedy v Kč); - Upozornění: Dodavatel bere na vědomí, že pokud podá nabídku, zadavatel (zadávající) ve smyslu ustanovení čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) shromažďuje, zpracovává, eviduje a archivuje osobní údaje fyzických osob, které dodavatel uvedl ve své nabídce, a to za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení. Dodavatel, který ve své nabídce uvedl osobní údaje třetích subjektů (poddodavatelů nebo jiných osob) je povinen vložit do nabídky písemný souhlas těchto třetích subjektů k tomu, aby jejich takto zadavateli poskytnuté osobní údaje byly zadavatelem za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení shromažďovány, zpracovávány, evidovány a archivovány společně s nabídkou dodavatele. - Pověřencem Ministerstva obrany pro ochranu osobních údajů je: Mgr. Lucie Kazdová, tel. 973 229 328

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.05.2020