Veřená zakázka

AHNM/OLogZ – Nákup služby – kontroly a opravy hasicích přístrojů rozmístěných v krajích: Pardubický, Královéhradecký, Liberecký, Středočeský, Vysočina a Jihočeský pro roky 2021-2023.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50413200-5 - Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Popis:

- provedení kontrol, periodických zkoušek, oprav a případné likvidace ručních a pojízdných hasicích přístrojů (dále jen „HP“) na základě zpracované cenové nabídky uvedené v příloze smlouvy č. 1 –„Cenová nabídka“, a to v místech soustředění HP uvedených v příloze smlouvy č. 2 – Rozmístění hasicích přístrojů; - výše uvedené služby budou prováděny u AHNM pracoviště Pardubice a u 16-ti správ provozních středisek rozmístěných v krajích: Pardubický, Královéhradecký, Středočeský, Liberecký, Vysočina a Jihočeský; - plnění smlouvy bude probíhat na základě samostatných dílčích písemných (elektronických) výzev (dále jen „objednávka“) objednatele dle zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), s použitím vyhlášky Ministerstva vnitra č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci, dále jen „vyhláška“); - odběr a odvoz neopravitelných nebo vyřazených HP z používání k ekologické likvidaci dle §9 odst.9 vyhlášky; - vystavení příslušných dokladů o provedených kontrolách, periodických zkouškách a opravách HP, včetně záznamů o vyřazení HP z používání, je-li zákonný důvod pro vyřazení HP v souladu se zákonem a vyhláškou; - měrné jednotky za požadované služby – kusy; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Dle Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) č.910/2014 musí od 20.9.2018 všichni veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty pouze kvalifikovaným elektronickým podpisem, to znamená, že kvalifikovaný certifikát musí být uložený v kvalifikovaném prostředku pro vytváření elektronických podpisů; - zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15); - podepsání dohody ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR;

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    26.05.2021