Veřená zakázka
AHNM/OLogZ - Nákup majetku - tonery a inkoustové náplně s dodávkou do Prahy, Pardubic a Brna
Spotřební materiál -> IT
- nákup tonerů a inkoustových náplní dle požadavků uvedených v Příloze č. 1 s názvem „Cenová nabídka tonerů, náplní a spotřebního materiálu“, kde jsou uvedeny jednotlivé typy (28 položek) a plánované nezávazné počty kusů zadavatelem; - příloha č. 1 k rámcové kupní dohodě bude uveřejněna u zadávacího řízení (dále jen „ZŘ“)v elektronickém nástroji NEN; - zadávající si vyhrazuje právo zakoupit i zboží neuvedené ve vzorovém koši (v cenové nabídce) s podmínkou, že bude předem provedený průzkum trhu k ceně obvyklé; - jednotkové ceny uvedené dodavatelem (účastníkem ZŘ) v cenové nabídce jsou neměnné po celou dobu trvání smluvního vztahu; - objemy a počty uvedené zadavatelem v cenové nabídce jsou nezávazné a slouží pouze k výběru nejvhodnějšího dodavatele (nejvýhodnější nabídky); - měrná jednotka požadovaného zboží – kus (ks); - dodavatel (účastník ZŘ) vyplní v cenové nabídce jednotkovou cenu v Kč bez DPH maximálně s dvěma desetinnými místy; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena rámcová kupní dohoda na dodávky zboží; - zadávající požaduje uzavření rámcové kupní dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední; - výběr dodavatele požadujeme provést z území celé ČR.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:22.02.2022