Veřená zakázka

AHNM/OLogZ - Nákup majetku – přípravků určených k provádění přípravy vozidel v sezónním období

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Auto-moto, dopravaSpotřební materiál
Auto-moto, doprava ->  Náhradní díly a spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Hygiena a úklid
Dopravní prostředky ->  Osobní
CPV kódy:
39831500-1 - Čisticí prostředky pro automobily
Popis:

- jedná se o nákup přípravků určených k provádění přípravy služebních vozidel AHNM na sezónní provoz (léto, zima), dle popisu a požadovaných parametrů, které jsou uvedeny v příloze č. 1 - Cenová nabídka - přípravky na sezónní provoz. Cenová nabídka bude přílohou č. 1 k uzavřené smlouvě; - zboží dodavatel nacení v cenové nabídce; - objednatel si vyhrazuje právo zakoupit i jiné zboží přímo neuvedené ve vzorovém koši (Příloha č. 1 - Cenová nabídka – přípravky na sezónní provoz); - objem v cenové nabídce je pouze předpokládaný a není tedy objednatelem závazný; - měrná jednotka požadovaného zboží – kus (ks) nebo balení; - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena rámcová dohoda na dodávky zboží s platností od oboustranného podpisu smlouvy, nejdříve 01. 01. 2019 do 31. 12. 2020 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy nebo uzavření centrální smlouvy; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Dle Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) č.910/2014 musí od 20.9.2018 všichni veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty pouze kvalifikovaným elektronickým podpisem, to znamená, že kvalifikovaný certifikát musí být uložený v kvalifikovaném prostředku pro vytváření elektronických podpisů; - zadávající podepisuje smlouvu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) čl. 15; - podepsání smlouvy ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR. - nabídku může podat dodavatel z kteréhokoliv státu v Evropské unii za podmínky registrace v NEN, za podmínek stanovených v NEN a podmínek uvedených v tomto výběrovém řízení (zejména podání nabídky v českém jazyce, podepsaná smlouva a nabídka v CZK, tedy v Kč); - Upozornění: Dodavatel bere na vědomí, že pokud podá nabídku, zadavatel (zadávající) ve smyslu ustanovení čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) shromažďuje, zpracovává, eviduje a archivuje osobní údaje fyzických osob, které dodavatel uvedl ve své nabídce, a to za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení. Dodavatel, který ve své nabídce uvedl osobní údaje třetích subjektů (poddodavatelů nebo jiných osob) je povinen vložit do nabídky písemný souhlas těchto třetích subjektů k tomu, aby jejich takto zadavateli poskytnuté osobní údaje byly zadavatelem za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení shromažďovány, zpracovávány, evidovány a archivovány společně s nabídkou dodavatele. - Pověřencem Ministerstva obrany pro ochranu osobních údajů je: Mgr. Lucie Kazdová, tel. 973 229 328

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    04.01.2019