Veřená zakázka

AHNM/OLogZ - Nákup majetku – originální tonery pro tiskárny a kopírovací stroje pro Vojenské zařízení 6440, s dodáním do míst v Praze, Pardubicích a Brně

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  IT
CPV kódy:
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Popis:

- jedná se o nákup originálních tonerů a ostatního zboží pro tiskárny a kopírovací stroje dle popisu a požadovaných parametrů, které jsou uvedeny v příloze č. 1 - Cenová nabídka originálních tonerů. Cenová nabídka bude přílohou č. 1 k uzavřené smlouvě; - zboží dodavatel nacení v cenové nabídce; - tonery a ostatní dodávané zboží musí být dodávány v neporušených obalech a nesmí být s datem výroby starším jak 12 měsíců; - dodávané tonery a ostatní zboží musí být v balení po 1 ks, není tedy možné nabízet tzv. „multipacky“; - dodavatel nesmí nabídnout v cenové nabídce tzv. startovací tonery, nebo tonery se sníženým množstvím náplně a to platí i pro veškeré dodávky realizované podle uzavřené rámcové dohody; - při každé dílčí dodávce v souladu s objednávkou zboží dodavatel odebere od objednatele předem uvedený počet použitých tonerů (válců, zapékacích jednotek apod.). Převzetí použitého zboží dodavatel potvrdí v dokumentu „Doklad o zpětném odběru“, ve kterém budou objednatelem předem připravené přesné počty a konkrétní typy tonerů náplní apod.; - objednatel si vyhrazuje právo zakoupit i jiné zboží přímo neuvedené ve vzorovém koši (Příloha č. 1 - Cenová nabídka tonerů); - objem v cenové nabídce je pouze předpokládaný a není tedy objednatelem závazný; - plnění smlouvy (rámcové dohody) bude probíhat na základě dílčích objednávek; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena rámcová dohoda (smlouva) na dodávky zboží s platností od oboustranného podpisu smlouvy do 31. 12. 2020 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy nebo uzavření centrální smlouvy; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Dle Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) č.910/2014 musí od 20.9.2018 všichni veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty pouze kvalifikovaným elektronickým podpisem, to znamená, že kvalifikovaný certifikát musí být uložený v kvalifikovaném prostředku pro vytváření elektronických podpisů; - zadávající podepisuje smlouvu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) čl. 15; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR;

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    27.01.2020