Veřená zakázka
AHNM/OLogZ - Nákup majetku – originální tonery a spotřební materiál pro tiskárny a kopírovací stroje pro AHNM, s dodáním do míst v Praze, Pardubicích a Brně.
Spotřební materiál -> IT
nákup originálních tonerů a ostatního zboží pro tiskárny a kopírovací stroje dle popisu a požadovaných parametrů, které jsou uvedeny v příloze č. 1 - Cenová nabídka originálních tonerů. Cenová nabídka bude přílohou č. 1 k uzavřené smlouvě; - zboží dodavatel nacení v cenové nabídce přiložené k zadávacímu řízení; - tonery a ostatní dodávané zboží musí být dodávány v neporušených obalech a nesmí být s datem výroby starším jak 12 měsíců; - dodávané tonery a ostatní zboží musí být v balení po 1 ks, není tedy možné nabízet tzv. „multipacky“; - dodavatel nesmí nabídnout v cenové nabídce tzv. startovací tonery, nebo tonery se sníženým množstvím náplně a to platí i pro veškeré dodávky realizované podle uzavřené rámcové dohody; - při každé dílčí dodávce v souladu s objednávkou zboží dodavatel odebere od objednatele předem uvedený počet použitých tonerů (válců, zapékacích jednotek apod.). Převzetí použitého zboží dodavatel potvrdí v dokumentu „Doklad o zpětném odběru“, ve kterém budou objednatelem předem připravené přesné počty a konkrétní typy tonerů náplní apod.; - objednatel si vyhrazuje právo zakoupit i jiné zboží přímo neuvedené ve vzorovém koši (Příloha č. 1 - Cenová nabídka tonerů); - objem v cenové nabídce je pouze předpokládaný a není tedy objednatelem závazný; - měrná jednotka požadovaného zboží – kus (ks); - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena rámcová kupní dohoda (smlouva) na dodávky zboží s platností od oboustranného podpisu smlouvy do 31. 12. 2020 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy nebo uzavření centrální smlouvy;
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:02.02.2021