Veřená zakázka
25-100 Nákup kancelářských a hygienických potřeb (RS na 2 roky)
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál,
Spotřební materiál -> Kancelář
CPV kódy:
22800000-8 - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
Popis:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění průběžných dodávek kancelářských a hygienických potřeb v množství, provedení a jakosti na základě závazných dílčích objednávek dle Technické specifikace předmětu smlouvy – Příloha č. 1 smlouvy, případně pokud není uvedeno v Technické specifikaci předmětu smlouvy, dle Katalogu s ceníkem - Příloha č. 2 smlouvy a to za podmínek uvedených v Příloze č. 1 (smlouva).
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:15.07.2025
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli