Veřená zakázka

25-100 Nákup kancelářských a hygienických potřeb (RS na 2 roky)

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
22800000-8 - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění průběžných dodávek kancelářských a hygienických potřeb v množství, provedení a jakosti na základě závazných dílčích objednávek dle Technické specifikace předmětu smlouvy – Příloha č. 1 smlouvy, případně pokud není uvedeno v Technické specifikaci předmětu smlouvy, dle Katalogu s ceníkem - Příloha č. 2 smlouvy a to za podmínek uvedených v Příloze č. 1 (smlouva).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.07.2025