Veřená zakázka

1. HRADECKÁ - MODERNIZACE FARMY

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
Popis:

Předmětem zakázky je přístavba a stavební úpravy dojírny, kam bude pořízen nový tank na mléko
a stavby pro skladování krmiv a steliv (přístavba silážního žlabu).
Modernizace stávající dojírny za dojírnu pro dojnice o kapacitě 2x12 stání umístěné ve stávající stáji pro skot.
Objekt stáje s dojírnou a hnojiště je umístěn v areálu farmy Branka.
Po ukončení realizace projektu bude dojírna sloužit k získávání mléka od dojnic, silážní jáma pro skladování siláže.
V současné době žadatel provozuje dojírnu 2x12 stání, která byla realizované v roce 1995 a je již značně morálně a technologicky zastaralá. Tato dojírna, hlavně její technologie již není spolehlivá, dochází k častým poruchám a problémům při dojení.
Stávající rybinová dojírna 2x12 stání bude vyměněna za paralelní 2x16 stání. Bude také pořízen nový tank na mléko o kapacitě 15.000L.
Dále bude provedena přístavba silážního žlabu o kapacitě 2 770 m3 k původnímu silážnímu žlabu o kapacitě 10 000 m3.
Modernizace farmy bude provedena v jedné etapě.
Podrobné zadání zakázky je uvedeno v samostatných přílohách zadávací dokumentace, kterou tvoří:
- Projektová dokumentace a popis technologie (Příloha č. 1)
- Výkaz výměr stavby a technologie (Příloha č. 2)
- Základní požadavky na technické řešení - skot (Příloha č. 3) a Základní požadavky na technické řešení – dojení a chlazení mléka (Příloha č. 4). V případě obou těchto příloh zadání VŘ jde o zadavatelem stanovené závazné parametry, které musí být splněny. Při nesplnění parametrů bude nabídka uchazeče vyřazena.
Přílohy č. 1 a č. 2 zadávací dokumentace v digitální podobě na CD poskytne zadavatel na písemnou žádost uchazeče, doručenou e-mailem kontaktní osobě zadavatele, uvedenou v článku 5. této zadávací dokumentace.
V žádosti bude uvedeno obchodního jméno uchazeče a jméno osoby, které za uchazeče dokumentaci na CD bude přebírat.
Vyžádané přílohy zadávací dokumentace na CD si zájemci vyzvednou osobně u kontaktní osoby zadavatele pro toto výběrové řízení:
- v sídle zadavatele, v předem dohodnutém termínu a čase, a/nebo
- během prohlídky staveniště (viz bod 6.2 zadání).

Jsou-li v zadávací dokumentaci nebo jejich přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy, jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně srovnatelné řešení.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    24.03.2016
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.04.2016