Veřená zakázka
Zimní údržba místních komunikací na území SMZ 2025/2026
Správa a údržba, úklid -> Správa a údržba komunikací
Cílem výběrového řízení je uzavření rámcové smlouvy na provádění zimní údržby na území statutárního města Zlín v zimním období 2025/2026. Veřejná zakázka je rozdělena na 2 části. Zadavatel uzavře na každou část veřejné zakázky rámcovou smlouvu až se 3 (třemi) účastníky, nejméně však s 1 (jedním) účastníkem. Předmětem dílčích veřejných zakázek, které budou zadávány na základě rámcové smlouvy, bude: a) část 1 veřejné zakázky: provádění zimní údržby místních komunikací ve vymezených lokalitách na území statutárního města Zlín v zimním období 2025/2026, b) část 2 veřejné zakázky: provádění zimní údržby místních komunikací na celém území statutárního města Zlín v zimním období 2025/2026 dle specifikace ve výzvě zadavatele, svoz beden s posypovým materiálem, doplňování posypového materiálu do beden, úklid ploch při/po odvozu beden. Dodavatel je povinen provádět zimní údržbu pomocí vlastního dopravního prostředku, vlastního nářadí a vybavení – požadavek platí pro obě části veřejné zakázky! Pro provádění zimní údržby tedy dodavatel musí: • disponovat vlastním dopravním prostředkem pro zajištění nakládky, dopravy a vykládky materiálu a pro zajištění dopravy svých pracovníků na místo plnění a mezi jednotlivými místy plnění • být vybaven vlastním nářadím a vybavením (lopaty, metly, kolečka apod.). Vlastním dopravním prostředkem, nářadím a vybavením se rozumí dopravní prostředek, nářadí a vybavení, ke kterým má dodavatel vlastnické nebo užívací právo. V případě, že dodavatel poruší kteroukoli z výše uvedených povinností, je zadavatel oprávněn ve vztahu k tomuto zhotoviteli odstoupit od rámcové smlouvy (čl. II. odst. 5. rámcových smluv).
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:05.11.2025