Veřená zakázka

Zajištění úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu v Praze

Druh zadávacího řízení:
Nadlimitní veřejná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Úklid
CPV kódy:
90910000-9 - Úklidové služby
Popis:

Předmětem plnění dle této zadávací dokumentace je zajištění vnitřních úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu – Jankovcova 1566/2b, 170 00 Praha 7 - Holešovice, které je blíže specifikováno v přílohách této zadávací dokumentace, včetně půdorysu budovy. Dislokované pracoviště je umístěno v 2. nadzemním podlaží budovy, ve které je k dispozici výtah. Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 16.9.2020 od 10.00 - více informací v bodu č. 12 zadávací dokumentace Zadavatel upozorňuje, že nedisponuje prostorem (místností) pro uložení úklidových a hygienických potřeb. Vybraný dodavatel má možnost pronajmout si tento prostor od správce budovy (kontakt Lighthouse Groupe +420 234 370 200). Úklidové práce sestávají z následujících činností: - pravidelný úklid (pravidelný rozsah činností je uveden v příloze č. 3 zadávací dokumentace – závazný návrh smlouvy, v příloze č. 1 návrhu smlouvy – Popis plnění); - pohotovostní (mimořádný) úklid v případě nenadálé události nebo mimořádné plánované události v místě plnění s potřebou aktuálního úklidu vymezeného prostoru. Pravidelný úklid bude možné konat v pracovní dny, vždy po pracovní době, a to od 16.00 do 24.00. Úklid bude možné konat také ve dnech pracovního volna a pracovního klidu – v rámci celého dne. Zadavatel požaduje realizaci pravidelného úklidu kanceláří č. 08. 03, 08. 04., 08. 07., 08. 09., 08. 10. A, 08. 10. B, 08. 11., 08. 12., 08. 13. a 08. 14. formou úklidu pod dohledem pracovníka zadavatele - na základě výzvy k plnění, doručené poskytovateli služeb nejméně 4 hodiny před požadovaným termínem úklidu. Jedná se o kanceláře vymezené kategorií „B“ v příloze č. 6 zadávací dokumentace - v položkovém rozpočtu. I v tomto případě se jedná o pravidelný úklid, pouze bude vždy upřesněna hodina úklidu. Zadavatel upozorňuje, že úklid pod dohledem pracovníka zadavatele může být požadován pro všechny tyto vyčleněné kanceláře v jednom termínu nebo i v několika rozdílných termínech (nejvýše 5 termínech). Zadavatel požaduje realizaci pohotovostního (mimořádného) úklidu v případě nenadálé události do 1 hodiny; v případě mimořádných plánovaných událostí, např. úklid po výmalbě, bude výzva k plnění doručena poskytovateli nejméně 5 pracovních dnů před požadovaným termínem plnění. Vybraný dodavatel bude průběžně dodávat hygienický materiál. Jedná se zejména o materiál na hygienická zařízení – toaletní papír, papírové ručníky, tekutá mýdla, hygienické sáčky, apod.. Požadavky na rozsah a periodicitu doplňování hygienického materiálu jsou uvedeny v příloze č. 1 závazného návrhu smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    07.10.2020