Veřená zakázka
Zajištění servisu multifunkčních zařízení RICOH
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Auto-moto, doprava -> Náhradní díly a spotřební materiál
Auto-moto, doprava -> Servisní služby Opravy, revize a servis,
Správa a údržba, úklid -> Správa a údržba budov
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování pozáručního a mimozáručního servisu v záruční době spočívajícího v odstraňování vad tiskáren Ricoh, včetně dodávky náhradních dílů uvedených v Příloze č. 3 vzoru rámcové dohody (dále také jen „smlouva“) a dalších typů náhradních dílů u multifunkčních laserových zařízení či multifunkčních zařízení s obdobnou technologií ve vlastnictví zadavatele, které jsou v provozu a jejichž přehled je uveden v Příloze č. 1 smlouvy. Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky vč. rozsahu plnění je uvedena ve vzoru rámcové dohody, která tvoří přílohu č. 3 Výzvy k podání nabídek. Na základě výsledku výběrového řízení bude uzavřena rámcová dohody s jedním dodavatelem na dobu 24 od nabytí účinnosti rámcové dohody, nebo do vyčerpání finančního limitu uvedeného v odst. 2.5. rámcové dohody.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:25.08.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:14.09.2023