Veřená zakázka

Výstavba školního pavilonu, ZŠ Mníšek pod Brdy

Číslo ve věstníku:
371788
Druh zadávacího řízení:
Předběžné oznámení
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Správa a údržba, úklidStavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Projektové, architektonické a související činnosti
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba zeleně
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce,
45112710-5 - Krajinné úpravy zelených ploch,
45211350-7 - Výstavba víceúčelových budov,
45214210-5 - Výstavba základních škol,
71250000-5 - Architektonické, technické a zeměměřičské služby
Popis:

Předmětem významné podlimitní veřejné zakázky na stavební práce je zhotovení novostavby školního pavilonu ke stávající ZŠ Komenského s nezbytným příslušenstvím (zjm. napojeni na technickou a dopravní infrastrukturu) v Mníšku pod Brdy. Třípodlažní nepodsklepeny objekt je rozdělený na dvě samostatné - provozně oddělené jednotky, a to na školu a komunitní centrum. 1. NP je rozděleno průchozí pasáži na dvě časti – kulturní sál a volnočasové kroužky 2. NP má po obvodu 7 místností určených pro družinu a kabinety. Uprostřed jsou umístěny šatny, schodiště a hygienické zázemí. 3. NP má po obvodu 8 kmenových tříd a odborné (počítačové) učebny umístněné ve středním traktu Z pohledu stavebně technického řešení se jedná o nepodsklepený objekt s bezbariérovým přístupem. Objekt je navržený jako vyzdívaný skelet s betonovými stropy, fasáda bude zateplena kontaktním zateplovacím systémem, přízemi pevné plné časti – ocelovým plechem. Okna a výkladce v přízemí jsou hliníkové výplně, v patrech dřevěné – euro profily, lamely a ochozy jsou tvořeny dřevěnými lepenými profily dřevěné lepené profily. Součástí předmětu veřejné zakázky bude, mimo jiné, i výsadba zeleně a geodetické práce spojené s vytýčením stavby a jejím zaměřením po dokončení.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny: